2 Ocak 2014 Perşembe

Canım Kafanda Bişi Var???


Böyle siz çok gözünüzde büyüttükçe, adamlar gece 2'de, daha bi memeli instagram resmi like'lıyorlar. Bir sevişmeye götleri kalkıyor, sanki bütün amlar bunlar için yaratıldı, ayhhh afralar tafralar, bilmem neee. İmkan olsa siklerini kafalarına takıp, "bu şey bana ait" diye gezecekler caddede. Oooo zaman, "hah, al bu size müstahak" diyorum. Gülüyorum falan. Ay sonra bir bakıyorum, elimde şarapla Aşkın Nur Yengi şarkılarına ağlarken buluyorum kendimi sakldjasksjakhaskdh. Bende tükenip gidiyorum böyle işte.

Ben şu gece hayatımdan vazgeçip Sibel Can dinlemeye karar verdim arkadaşlar. Evlenip, düzenli seks hayatından dolayı 18 kilo alacam, 10 ay ara ile 2 çocuk yapıp, günlere kısır & turşu yemeye gidicem. Hareketli tarzımı soranlara ise salağa yatıp, "ay firenç kis ne demek kız!?" dicem. Elimde bütün gün evde toz bezi, feysbukta Mevlana sözleri paylaşıcam, komşunun genç kızını annesine şikayet edicem. Vallahi ya. Mutluluk salak olmaktan geçiyor.

Neyse, hafta ortası, ay başım, ay sonu derken asfalyalarımı gerdim, akşam olsun da bari kalan yarım şişe şarabımı içiyim... Tekrar mutlu yıllar...

4 yorum:

  1. ahah çok hoşsunuz bayan.. ne güzel sitemelr edilmiş burda :)

    YanıtlaSil
  2. Cok atarliyim bu hafta Mia :)))

    YanıtlaSil
  3. O 18 kilo düzenli seksten alınmıyor, ben sana söyliiyim, adam içerde horul horul yatarken televizyon karşısında yemekten alınıyor ahhahaha :)
    Takım eşofmanla açık büfe kahvaltıya gitmek motifini de ekleyip gidiyorum.

    YanıtlaSil
  4. AHAHAHAHA vallahi kesecem kendimi bu gerzek adamlar yüzünden

    YanıtlaSil