23 Ocak 2014 Perşembe

2 Milyon Dolar!

Akşam eve gider gitmez bir sigara yapıcam ve dolabımı düzenliycem. Kemal, her ne kadar "haline bakan, tek derdi eve gidip sigara sarmak olduğuna inanmaz" dese de, benim acil bu akşam eve gidio gardrobumu düzenlemem gerek. Sabahtan beri bunu düşünüyorum. Belki o sırada şöyle güzel bir Kotelett & Zadak ya da güzel bir Ralph Myerz açarım. Kıyafet tarzımı otel yüzünden kısa bir süre önce biraz değiştirdiğim için bazılarını ayıklamalıyım. Bunu dün akşam yapacaktım ama bu akşam kendimi tam görev adamı gibi hissediyorum. Nilşah'tan satılması için verdiğim kıyafetler de gitmemiş, onları geri aldım, poşetlerin içinde ööyle duruyor günlerdir. 

Haftasonu ufak bir planım vardı, işlemedi. Boşum. Belki Kadıköy'e giderim. Cansu işten çıkmış. İş arıyor. Tatil planları ile ilgili ilgili pek ilerleme yapamadık. Neden bu. Akşama tayfaya takılırım. Niyetim bu akşam da radyoya uğramaktı ama o da işlemedi, haftaya kaldı ziyaretim. Yoğunlarmış, yoğun olmaları güzel çünkü beklediğim iki tane line up var :))) yoğun olsunlar.

Cumartesi günü tam da günün ortasında Ahmet Ümit imza'sı var. Uykumu feda edip, Ada Kitap'a gidicem. Bu bahane ile millattan önce aldığım son romanını yarılamış oldum. Böyle Tarlabaşı, Dolapdere felan geçince öykü hoşuma gitti. Home sweet home @Dolapdere bang bang you shot me down.

Benden haz etmeyenlerin hala blogumu stalklaması hoşuma gidiyor. Benim için bir sakıncası yok. Google aramalarıma ve istatisiklerime sayısal katkı oluyorlar. Sevmeyen de sevmez, sikimde değil özüne bakıldığında.

Çok para lazım arkadaşlar. 2 milyon dolar felan. Çok tatlı olmaz mı? 2 milyon dolarım olsa hemen banyonun lavabosunun kırığını yaptırırdım. Onu her gördüğümde tahamül edemiyorum. Bakmayın aslında kafamda daha çok yapmak istediğim şeyler var. Şu iş değiştirme durumları olursa baharda, sonbaharda evi bile gaza gelip taşıcam. O derece sıkıldım. Atraksiyon ve gereksiz risk arıyorum hayatımda yine.

12 yorum:

  1. Geçerken uğradım, parça iyimiş... :)

    YanıtlaSil
  2. Kafam iyi iken bir daha yorum yapmayacağım neden 2 tane oldu sildim gitmedi. Kusura bakma :)

    YanıtlaSil
  3. Benim burda paylastigim parcalar cok efsane parcalar,cok sevindim,lutfen daha sık ugra,sevgiler

    YanıtlaSil
  4. önceki yazında iş değiştirmeye soğuk bakıyordun, fikrin yavaş yavaş değişiyor galiba.

    son yazılarını okurken biraz daha ..ımmm nasıl derler, sanki kendinle konuşurken söylediklerini direk yazıyosun gibi geliyor, aklının içindeymişim gibi hissediyorum. belki de gerçek böyle değil, hatta yakından uzaktan alakası bile olmayabilir. bilemedim :)

    iş değiştirme filan dedin ben burda gerildim, kaygılandım, değişim için heyecanlandım gibi gibi...

    düşünürken, galiba sebebi buldum. bi süredir düzenli olarak yazılarını, yani bi yere kadar hayatını takip ediyorum, bir dizi veya roman karakteri gibi. burdan nereye bağlıcam ben de bilmiyorum :D ben aslında yokum, kurguyum dersen şaşırmam :D

    YanıtlaSil
  5. yorum şeysini değiştirmişsin ^.^

    YanıtlaSil
  6. AHAHAHAHAHAA Buğra aslında çok düşünmene gerek yok çünkü kafamın içindeki olay neyse onları yazıyorum buraya. İnsanların büyük şehirlerde yaşam standartları yüzünden anlık karar ver hisleri değişiyor. İş değiştirmek mesele değil,istediğin ve mutlu olacağın iş yerini bulmak benim için şuan mesele. Bir denemem oldu ama ilerleyemedim. Onun yansıması ve kararsızlığı aslında var yazılarda. Konuşur gibi yazdığım çok doğru,seviyorum o tarzı.Kurgu olayına gelince, cidden oturup buraya kurgu yazacak kadar zamanım yok. Bunu artık anlamış olmalısın. Seviyorum seni,gel arada yaz yorumlarını.Hadi bakalım.

    YanıtlaSil
  7. Ah be Sıla,beni bi sen anladın, sne de çok yanlış anladın asdjllkkhjadks

    Ben mi çok kötü anlattım acaba :(

    mesela kırık lavabo detayını daha önce de okumuştum. veya işi değiştirmeyi düşünmediğini söylemiştin. şimdi fikrini değiştirdin. merak ediyorum sonu nereye varacak. gibi gibi. her hafta yaşadıklarını yazıyosun ben de takip ediyorum ya hani, gelecek hafta ne olacak diye merak etmeye başladım. kitap okur, film izler gibi. bu yönden kitap veya dizi karakterlere benzettim.

    ama yaşadıklarını, dahası hissettiklerini kurguladığını katiyen düşünmüyorum. hatta aksine son zamanlarda, yazılarının daha bi içten, daha bi kendinle konuşur gibi hissettirdiğini de söylemiştim " sanki gizli günlüğünü okuyorum" diyerek.

    bu sefer daha bi net oldu sanıyorum?!

    YanıtlaSil
  8. Ben ofiste karmaşıklıktan anlamadım sandım bir kez daha okuyunca ama evet sen biraz karmaşık yazmışsın :)"ben aslında yokum, kurguyum dersen şaşırmam" dediğinde benden gerçeklikten ziyade kurgu beklentin varmış gibi yorumlamışsın. Neyse, ben senin, yazdıklarımı çok iyi anlayıp, benimle aynı anda o hisleri yaşıyor olman zaten yazılarımı amacına ulaştırmış oluyor. Kurgu yok yani.Çokca gerçek :) Sahi.. Kurgu nerden aklına geldi yaa? Kurgu gibi bir yer mi var blogta? Örnek versene gözüne çarpan bir yer varsa?

    İş konusuna da gelince, yarın çıkıp ben işime aşığım da yazabilirim,olur ben de öyle.

    YanıtlaSil
  9. yok olmamış bu, olmıcak galiba :( son yorumda gayet netti halbuki.

    sen yaz ben okiyim ya, yorma beni daha :D

    YanıtlaSil
  10. OOOFFFF BUĞRA SEN YORDUN ASIL BENİİİİİİ HDSJAHDJAHKJSA

    YanıtlaSil
  11. Ayıpsın Sıla ya, ne kurgusu http://imgur.com/V2XzscD

    YanıtlaSil
  12. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    YanıtlaSil