19 Aralık 2013 Perşembe

(Yeni) Mim Yaptım Gibi Bişi Oldu -3

AHAHAHAAHA Daha ben mimlediklerimden cevap alamadan, ben yenisini hazırladım. Hadi bakalım mim severler, blogunuz olmasa bile yazıp gönderin bana yaaaa, bu mim olayı yitip bitmesin. Çok tatlı okuması da yazması da. Mimliyorum ben de; Minoshka (zaten dünden bekliyordu :)))) Hello Radio, Zihnin Arka Sokakları, My Empire of ShitMia WallaceEvanası Dragonlance (biliyorum çok yoğunsun ama mimlendiğin zaman kaçamazsın bu nedenle senin Mim sayın 2 oldu, ikisini birleştirip de cevapla lütfen :) Panik Butonu'nu da henüz mim'i görmedi ama belki yapmak ister...

Herkese güzel okumalar, ben işe dönüyorum, size de büyük bir Yaşar fanından akustik bir parça bırakıyorum; http://www.youtube.com/watch?v=ZVlzUEZLuG0

1-Hayatında seni deliler gibi mutlu olmana sebep olan bir an var mı ?
Çok çok fazla an var elbette. Ama özellikle son yıllarda her sene yıllık izine çıktığımda sabaha karşı Ayvalık’a vardığımda o tan vaktinde kendimi inanılmaz mutlu hissediyorum. Bunu resimlemek de çok hoşum gidiyor.

tan vakti - Ayvalık

2-Şimdi oralarda olmak vardı dediğin bir yer? Bir mekan ? Bir şehir?
Şuan, denize sadece 1-2 adım mesafede bir yerde kahve içmek isterim, mesela Cunda.

3-Bugünlerde en çok dinlediğin şarkı ?
Nilüfer – Esmer Günler. Foals – Out of the woods.

4-Giymekten keyif aldığın ayakkabı hangisi, ne tür ? Peki ayakkabı numaran kaç ? ^^
Supergalarım. Benim ayağım yok, kedi patilerim var, 35 numara. Bir de vazgeçemediğim siyah new balancelarım.

5-Bana giyim tarzını anlatır mısın?
Yazın Jean short/tshirt  Kışın, tayt/tshirt ya da Jean/uzun kazak ve hoodie. Havaya göre kısa çizme ya da lastik ayakkabı.

6-Uğurlu bir eşyan var mı?
Yok.

7-Tahamül bile edemediğin yemek ya da lezzet?
Kapuska, karnıyarık ve kuru fasulye. Dünyanın en gereksiz 3 yemeği. Onlarsız bir dünya düşlüyorum.

8-En çok sevdiğin film sahnesi?
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Pulp Fiction. “Ölü Zenci Deposu” sahnesi. Sanırım bu film, absürt Amerikan komedi tarihinin ve Tarantino aşıklarının (benim gibi) en iyi sahnesidir;

-Sana bişey sorucam,  lanet olası evin önünde ölü zenci deposu diye bir tabela gördün mü?  
-Jimmy, şey.. bak,.. burda…
-Başlatma Jimmy’ne! Lanet olası evin önünde ölü zenci deposu diye bir tabela gördün mü?  
-Hayır görmedim.
-Neden görmedin biliyor musun?
-Hayır...
-Çünkü burası lanet bir ölü zenci deposu değil de ondan!

 

9-Şiir, öykü vs. içinde geçen en sevdiğin kitap cümlesi
Bu kitabı 2 kez okudum ve 2’sinde de ağladım. Sanırım hayatımda okuduğum en hüzünlü ve en vurucu cümleydi; "Paulo Coelho, Zahir : Sy 89. “Bütün bildiğim onsuz yaşayabildiğim halde, hala onu yeniden görmek, birlikteyken hiç söylemediğim şeyleri söylemek istediğim : seni kendimden bile daha çok seviyorum. Bunu söyleyebilirsem o zaman kendimle barış içinde yaşamayı sürdürebilirim çünkü bu aşk beni rehin aldı.”

10-Türkçe haricinde hangi dile ilgi duyuyorsun ya da hangisini konuşmak isterdin ?
Fransızca. Müthiş seksi bi dil.

11-Gözlük ya da lens kullanıyor musun ?
Gözlüklerim var.

12-Alışverişini yapmaktan en çok hoşlandığın şey nedir ?
Ayakkabı! Parti elbisesi! Penti Çorapları!

13-İnternet hiç yokken, hayatımda  ………….. vardı.
MTV çok izlerdim, ingilizceme inanılmaz çok katkısı oldu.

14-Şans mı ? Tesadüf mü? Kader mi?^
Üçünü de biz yaratıyoruz. Dolayısı ile hepsi bizim elimizde, istediğimiz zaman istediğimi şeyi gerçekleştirebiliriz. Önemli olan plan yapmak, hedef koymak, gerçeklemesini sağlamak için zaman yaratmak.

15-Ekşi mi? Tatlı mı? Acı mı? Sade mi? Şuanki hayatını tamlayacak en yakın lezzet hangisi? Acı.

16- İkinci bir şansın olsaydı kim olarak dünyaya gelmek isterdin ?
Pelin Batu. Bu kadının tarzına inanılmaz özeniyorum. Tipi çok hoşuma gidiyor. Bakışları felan, garip bi kadın. Ses tonuna da hayranım.

17-Başka bir mesleği seçecek olsaydın bu ne olurdu?
Arkeolog. (Babam izin vermedi... Mazimde bir yara.)

18-Bir gün mutlaka bu duyguyu tatmalıyım dediğin bir olay var mı?
Küba gezisi.

19-Hayatın boyunca en nefret ettiğin insan özelliği?
Yalancılık elbette.

20-Rüyaların gerçekliğine inanır mısın ? Rüyalarını dikkate alır, hatırlar mısın ?
Kesinlikle hatırlarım ve yazarak not alırım. Hayatım boyunca beni etkileyen her şey rüyama konuk olmuştur. Özellikle “günlük zamanlama sorunlarımı” rüyalarımda çok görüyorum. Özellikle bir şeyleri yakalama, yetişmeye çalışma ve kaçırma gibi. Gerçekte de böyle sorunlarım çokca var.

4 yorum:

  1. Oha çok beğendim. Hemen girişiyorum :) Ölü zenci deposuna da avaz avaz güldüm, bir daha seyretmenin vakti gelmiş Pulp Fiction'ı ahahahah :D

    YanıtlaSil
  2. mim için çoook teşekkür ederiim ay çok sevindim :)

    pulp fiction cevabı huhu :)

    YanıtlaSil
  3. Cevaplar için çok teşekkür ederim, mia ve hello radio, sizinkileri de bekliyoruz ^.^

    YanıtlaSil