23 Aralık 2013 Pazartesi

Bir İhtimal Daha Var, O Da Yerlerde Ayılıp Bayılmak Mı Dersin?

Sizce bugün;

ofis işlerimi bitirmeye,
İstiklal Caddesine çıkıp otelin yılbaşı çekilişinde bana çıkan arkadaşa hediye almaya,
tekrar Harbiye'ye geri eve varıp, evi süpürmeye,
duş almaya,
çamaşır atıp çıkanları asmaya,
Bunlar bittikten sonra bir sigara sarıp, çay yapmaya,

vaktim olur mu? Ya da bir ihtimal daha var, o da yerlerde ayılana kadar bayılmak mı dersiniz?...

Ya ben enteresan bir haftasonu yaşadım. Onları yazmadan önce şu pazartesi yoğunluğunu atlatıp, kendimi bi eve atmam gerek. Yeni yıl telaşlarından da nefret ediyorum. Zaten yeterince yoğunum bir de bu hafta arası güne, çatlamalı patlamalı program sokuşturmaları ile gelmiyor mu bu insanlar, ayar oluyorum. Neyse, şimdi işe dönüyorum ve siz yukarda sorduğum soruyu düşünürken ben de işlerimi bitiriyorum otelde. Hadi bakalım...

http://www.youtube.com/watch?v=vb31Po5QJvw

2 yorum:

  1. Valla bütün bunlar olur ama belki bir noktada sızıp uyursun, o noktanın ev sınırları içine denk gelmesini temenni ediyorum :) Haftasonunu instagram'dan takip ettik, açıklama bekliyoruz kafanı neden açıklayamıyorsun diye. (Ben hep evdeydim.)

    YanıtlaSil
  2. Listeye şöyle bir gözucuyla baktım da, hepsini yaptığımı farkettim, sadece çamaşırlar kaldı, onları da bugün halledicem, bir de Tarçın'a kum almayı unutmuşum. O kafa ile marketin önünden öyle geçtim yürüdüm gittim. Çocuk 2 gün mızıklıyor değiştir diye, eve varınca çok mahçup oldum. Neyse 1 güncük daha sabretsin. Haftasonu yazısını yazıcam ama pek de parlak değildi, çünkü pek bişi hatırlamıyorum kshçakjdhsakj

    YanıtlaSil