19 Aralık 2013 Perşembe

2014 Acil İhtiyaçlar Listesi - Ama Çok da Acil Olmayabilir Yani

Evet, biz kadınların ihtiyaçları hiç bitmiyor ama hemen şimdi şuanda hayatımda olmasını istediğim şeyler var. Bunları 2014 hedefi olarak önüme koyabilirim. İhtiyacım varmış gibi gözükmüyorlar ama varlar aslında yaa :( Var var, değil mi? Bence kesin ihtiyacım var :(

1-Timberland Tarçın Rengi.
Bu aralar nedensizce aşık olduğum, modası hiç geçmeyen ve neden özellikle elit kesim tarafından tercih edildiğini anlamadığım bir ürün. Fiyatı 400,TL. Bir ayakkabı için bu para verilir mi verilmez mi bunun münakaşasını yapacak bir mantığa şuan sahip değilim çünkü buna şuan aşık olmakla meşgulum, gözüm bişi görmüyor. Deriden 'i takiplemem gerek. 35 yok, 36 için şansımı denerim. Bugün markofoni'de satışa girmiş ama süet yoktu. Üstelik 299,TL 'ye inmiş. Süet olsa alacaktım.

2-Horrizon Sun Glasses.
Türkiye'de yok, Amerika'dan bir kargo ücreti ile getirtebiliyorsunuz. Gözlüğün kendisi çok tarz ve sadece 14,-$ Toplamda 60-70,-TL'ye felama denk geliyor. Çerçevesi siyah, camları sarı-kırmızı olan klasik bir model alacam. Hemen şimdi şu zamanlarda aklımı kurcalayan yanarlı dönerli bir güneş gözlüğü. Belki yaza doğru. Evet, yaza doğru. 

3-Mango'daki sarı-kahve leopar desenli mont.
Ay çocuk gibi gidiyorum geliyorum seviyorum. Ofisteki kızlar vazgeçirdiler, çok iddalı ve pek herşeyle uyumu olmaz felan diye ama ben sanırım hazır indirime gitmişken alacam. Fiyatı 59,-TL Omuzlarında bir sıkıntı var gibi, normalde XS giyorum ama bunun XS 'i bana gitmedi, kararsız kaldım. Almıcam sanırım. Bilemedim.

4-2014 Planlarım arasında blog'umu .com 'a yada .net'e çevirmek istiyorum.
Bunun için alan araştırması ve web sitesi tasarımı yapmam gerek. Bunun için de zaman ve para gerek. Alan parası çok bişi değil de zaman maalesef para ile satın alınmıyor. Kafamda deli sorular.

5-Mancini ceketi.
Evet bildiğin güzel ve sarı renkli Mancini'nin nike montundan istiyorum. Bunu aslında Gs store'dan alacaktım. Hem XS hem de fiyatı 139,-TL 'de sabitlemişlerdi. Ama tembellik yaptım, salladım, önceliklerim değişti felan derken. Satıştan kaldırmışlar. Sanırım kendimi bıçaklıycam.

6-Mini ipad.
Gördüm geçen, çok şeker. Aşık oldum. Hatta en şeker apple ürünü diyebilirim. Ama iphone varsa buna hiç gerek yok dediler. Biraz karıştırdım kullandım. Biraz keyfi oldu sanırım. Kendisi 16 GB 399,-$

7-Banyo lavabosu kırık aylardır.
Bunu inanmıcaksınız ama Tarçın kırdı. Yani çok enteresan bir durum. Aynanın önündeki vazoyu lavaboya düşürdü ve vazo kırılmadı, siz düşünün. Araştırdım en uygun Koç-taş'da var, taşıma ve montaj ile 150,-TL 'ye geliyor. Müge'ye sürekli yaptırcam diyorum, bilmiyorum daha bi öncelik mi versem. Daha ucuz bir çözüm varsa, önerinizi alabilirim.

8-Duş perdelerimi değiştirip, banyo tavanımın biraz boya gereksinimi var.
Tavan yapılmıştı geçen aylarda. Geçen aylarda dediğim Şubat ayında :)))) bu Ocak'ta eve gidicem, annem "biraz tavan boyası var, onu kavanozda götürürsün" dedi. Duş perdesi için Müge ile bi kaç yere baktım, bulamadım. Bunun için yine Cevahir'e gitmem gerek. Ortalama 20-30 lira olması gerek. Bu banyo olayını kış bitmeden çözmeliyim.

9-İş yerimde giyinmek için düzgün, şık bi siyah ayakkabı almak istiyorum.
Basit bişi olmamalı, bütün gün koşturuyorum. Kışlık baktım, aslında çok da indirim var, Nine West 'den hala devam ediyorum almaya, yine yakaladım bir indirim, 69,-TL olmuş ama istediğim modelde değil. Yine düz bir çizme istiyorum. Onu da ordan beğendim 135-,TL ama son saniye vazgeçtim. Ben yürümeyi seviyorum, hali ile dayanmıyor ayakkabılar bana. Evimin İstiklal'e, Taksime'e, iş yerim olan otele 13 dakika yürüme mesafesinde olması çok da faydalı bir durum değil aslına bakarsanız. :)

10-Penti'den daha geçen hafta 30 liralık alışveriş yaptım, yine 2 tane çorabı çöpe attım.
Gidip çorap almam gerek. Ben zaten çok seviyorum çorap almayı ordan :) Makyaj temizleme solüsyonum bitti. The body shop'a da bir 50 liralık bütçe ayırmam gerek! Şu papatya özlü olan ve pamukta köpüren olaya hayranım. El - ayak oldu yıllardır bana.

11- 31 Aralık'tan önce gidip ikametimi şişliye aldırcam. Sonrasında da pasaport çıkartmam gerek.
Bunu yıllardır yapmadım, çaktırmadan halletmem gerekiyor. Halletmek için iş yerimden 1 saat izin alsam yeter. Pasaport ücreti 2 yıllık; 293,- TL

12-Biletler!
Bu gidişle Cansu beni satacak gibi. Kızdan ses soluk yok. Bunu yapabileceiğim başka adam da yok dışardan baktığımda. Yani Cansu Hanım'a güvenip iş yapacağız, du bakalım... Satmazsa İtalya biletlerini alacağı. Uçak bileti gidiş dönüş 450,-TL Interrail 700,-TL Neyse ki bunun için çoktan planlanmış bir hesabım var.

2 yorum:

  1. Papatya özlü makyaj temizleme ürününün tam adı nedir acaba, websitesinde birkaç tane var da bilemedim.

    YanıtlaSil
  2. Beyaz ambalaji var,ismi de Camomile Gentle Eye-make up remover olarak geciyor, bazen bakim urunlerinde 3al 2öde yapiyorlar o zaman muthis avantajli oluyor bu tip urunler^^

    YanıtlaSil