12 Kasım 2013 Salı

Yarım Paket Sigara

"...İşim gücüm olmasa emin ol yapardım bir çılgınlık, yazardım hatuna üç beş satır, derdim böyle böyle güvenme şu hayatındaki adama, boşuna başının etini yiyorsun, kuşkulanmaların yeridir. Hem bunlara deymez O, bak bir sürü pisliğini biliyorum. Ama yapmıyorum. Yani sonuca bakıldığında, bana ne adamın jartiyer sevdiğinden, Konya'lı olduğundan, parlak üniversite hayatını bok ettiğinden felan... Bu saatten sonra kimse kimseyi ilgilendirmiyor. İyisi mi ben hiç sesimi çıkartmayım. Bu çocuk kızın hayatını s*kmeye devam etsin, kız da bunun kafasını. Nasılsa bir gün her şey bitecek. Hatun bu orantısız aşk hayatından aldığı maşallah kütük gibi bir ders ile Egeli köyüne geri dönecek. "

...
Şu penguenli iç çamaşırlarını anlattığım kısa öyküyü bu blogta yayımladıktan sonra bir heves gelmişti, başlamıştım yeni bir öykü yazmaya ama yarım kaldı... Yukarıda, yarım kalan öyküden kısa bir bölüm paylaştım sizinle. Yarım kalan mevzuları da en az bitmişleri kadar seviyorum! Cesaret veriyorlar bana. Bilmiyorum ya böyle entrikalı yazıları okur seviyor, devam etsem mi bilemedim. O yüzden bunu şöyle buraya bırakıyorum...

1 yorum: