28 Kasım 2013 Perşembe

Yapma Volkan! Çökme Hakkımız Dolduuoooo

Evet, çökme hakkım bu sefer dolduuuooo, çünkü biriken işler, saçma sapan yoğunluk, 2014 işleri, aylık periyodik ruh halim derken çöktüm. Yorgunluk, moral bozukluğu, etrafımdaki insanlara yoğunlaşamamak vs. eklendi, çökme hakkımı bitirdim ve yılın son ayına artık çok iyi girmekle yükümlüyüm.

Bunca sinirliliğin, bunca işin arasında son 2 haftada sadece 1 tane tiyatro oyunu izleyebildim. 1 sayfa bile kitap okumadım. Günlerdir Pinterest'te yatak odası ve salon dizaynları, christmas DIY's ve güzel kıyafet kombinleri Like'lıyorum. Bunların arasında sadece tiyatro oyununu ve Üsküdar Tekel Sahnesin'den Kemal'in bana ayırdığı değerli zamanı kayda değer. Sessizlik'i izledim. Oyun cidden çok iyidi. Geriye halan haftamı ve günlerimi kaldır çöpe at. Belki eserse yarın Propaganda'daki etkinliğe giderim. 7'sinde Tuna tatile geliyor. Moralimi düzelticek kısmen. O da bu hafta Galatasaray Sözlük'te çaylak oldu. Çok sevindim, umarım kısa sürede yazar olur. Kardeş yazarlar statüsüne biz de geldik. Hayırlısı olsun.


Geçen Cumartesi Dorukhan, Ozi ve kız arkadaşı Merve, dördümüz önce Sivas maçını izledik akabinde Asude'den Yaşar konserine geçtik. Yaşar'dan vazgeçemiyoruz. Yeni de albüm çıkardı, eski şarkılarından da söyledi. 

Filateli.gov.tr'den 18 Kasım'da sipariş verdiğim pullar hala gelmedi. Web sitelerinden bulduğum telefona cevap vermiyorlar, adrese e-mail attım. 2.sinden sonra cevap verdiler, bugün henüz postaya verilmiş. Atmasam sallamıcaklar belki.


Hava buralarda çok soğudu. Geçen hafta sonu henüz yağmur başlamamışken, konser sonrası geç uyanıp Balkon Sefası'na gittim. Nilşah'ı ziyaret ettim. Alışveriş festivalinin tarihini uzatmış. Bana da bahane oldu, ayırdıklarımı götürdüm ve teslim ettim. Ben de kendime çok tatlı bir bluz ve kendisinin özel olarak sattığı şu çizgili maskulen pijama altlarından 1 tane aldım. Zeytin yeşili, gri gibi. Aşık oldum rahatlığına. Gittiğimde güzel kahvaltısından tattım ve çay içerek asma katta çok güzel bir Pazar geçirdik. Ablası ile tanıştım, ikisine de buradan sevgiler, daha sık ziyaret edeceğim onları bu kış.


Mutsuzum. Nedeni iş miş diye buna bağlıyorum ama aslında değil, nedensiz, bilmiyorum. Sadece çay içip, Chelsea Wolfe dinlemek istiyorum. Beni biraz rahat bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder