9 Kasım 2013 Cumartesi

Son Kış Güneşi & Tarçınlı Çay

Dün Anneciğimi karşılayıp Taksim'de güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra İstanbul'un son kış güneşinde İstiklal'de keyifli bir yürüyüş yaptık. Aktarmalı yolculuk öncesi bu kahvaltı ve yürüyüş bize çok iyi geldi. O'nu biraz daha iyi gördüm, iyi görmek beni de iyi yaptı. Umutlu ve metanetli konuşmalar yaptık, havadan sudan bile konuşma fırsatımız oldu. Bir ara Özgür'ün bebekliğinden konu açtı ve gözleri doldu. Çünkü annem büyüttü Almanya'da O'nu. Çocuğu gibiydi. Kaybetmek çok zor, anlatamam. Bugün mezarını ziyaret edecek. Düşünmesi bile aklımı oynatmama neden olabilir. Pasaport kapısına kadar annemle birlikteydim. Bişiler yedik ve vedalaştık. Giderken videosunu bile çektim. Ocak ayında İzmir'e gitmeyi düşünüyorum. 1-2 aydan önce görüşemeyeceğiz belki. Gece whatsapp'tan (bu whatsapp gerçekten hayat kurtaran bişi) dayıcım ve teyzelerim annemin resmini de attılar, evde hep birlikte duygusal anlar ve çay - muhabbet varmış. Bunu görünce zaten o stres bitti, uyuyakalmışım.


Bu sabah ofise geldiğimde masamda bu güzel postcrossing kartlarını buldum, öyle mutlu oldum ki anlatamam. Bir gün önceden kalan yorgunluğum gitti adeta. Hemen kayıtladım sisteme. Bir tanesi Belarus diğeri Çek. Bugün Cansu ile Kadıköy'de buluşacağız. Benim de atmam gereken bir Almanya ve bir de Hollanda var. Bu işler beni acayip dinlendiriyor ve mutlu ediyor. En büyük hayalim bir gün Küba'dan kart almak.


Kadıköy'e 2 haftadır gitmiyordum. King'te Çorak Topraklar yani serinin 3 numarasına geçtim. Hikaye çok hızlandı ve müthiş dialoglar var içerde. King'in gerçekten hayal gücünü yaşıyorsunuz. Vapuru özledim, binip denize yakın bir kenar seçeceğim kendime öğle sonrası.


Dün markette tarçınlı & erikli çay buldum. Lipton'nun böyle bir çayı olduğunu bilmiyordum. Bana Yasin'i ve Dem Karaköy'de geçirdiğimiz günü anımsattı. O gün çektiğimiz fotoğraflar cidden çok iyi çıkmış. Arada açıp bakıyorum ofiste. Markette bulduğum çayın resmi burda. :) Çok manidar bu çayı bulmuş olmam, mutlu oldum. Ocak ayına bilet bakıyorum, yılbaşından sonra bir İzmir gerekiyor.


Yarın fenerle maç var benim kafam öyle dalgın ki, @farukken ile izleyeceğimiz mekanın rezervasyonunu asla unutmamam gerek, yarın lütfen güzel ve sakin bir gün olsun!

Hadi gidin siz de güzel bi çay demleyn, Cumartesi'nin sonra da Pazar'ın tadını çıkartın. İstanbul'da son kış güneşinin tadını çıkartıcam ben de, herkese iyi hafta sonları.

http://www.youtube.com/watch?v=34MEoGEaQM0 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder