8 Ekim 2013 Salı

Mim Yaptım Gibi Bişi Oldu

Bu soruları; çok uzun zamandır takip ettiğim ve mesleğine aşık olduğum Arkeolog Blogger "Stupid Little Things" 'in profilinden aldım. Çok kafa yorucu sorularmış, kendim hakkında zaman zaman yazmama rağmen, bu sorularda nedense zorlandım. Siz de blogunuzda paylaşın, belki hiç bilmediğiniz cevapları bile keşfedebilirsiniz kendinizde...

1-En çok incindiğin/kırıldığın kelime?
“Bencilsin.” Evet bu kelime benim çıldırmama yetiyor.

2-''Herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın''.  Ne düşünüyorsun?
Güvensizliğimin irdelendiği her kelime beni mutsuz edebilir, gerçi kimi etmez ki? Size de sevdiğiniz “güvenemiyorum sana” dese, yıkılmaz mısınız?

3-Seni en çok duygulandıran şarkı?
Sıla – Korkma.    Nerede duyarsam, ilk duyduğum güne götüren tek parça sanırım, evet. Kadın, sevdiği adama diyor ki; “Eğer sensem? Kadınınsam?”
4-Daha önce seni bırakan birisi geldi senden ikinci şans istedi sende verdin ama buna rağmen yine bırakıp gitti... Şimdi pişman! ne yaparsın ne hissedersin?
O'nun ağzına sıçarım.

5-Nefret mi Aşk mı? 
Aşk.

6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Doğrudan ararım, görüşmek isterim, ya da arar bulur bir şekilde özür dilerim

7-Nasıl ağlarsın bağırarak mı? içine akıtarak mı?
Oldukça sesli..

8-En korktuğun şey?
Karanlıkta birinin arkadan sessizce yaklaşıp, boynumu kırması.

9-Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin / dinlendirirsin?
1-Annemi ararım. 2-Kedimi mıncıklarım. 3-Olmadı bi sigara yakarım.

10-Bazen kızılmasından hoşlanırsın peki en çok ne için kızılmasını seversin?
İlaçlarıma olan ihmalkârlığım. Ailem ya da sevdiklerim tarafından bu tacizin yapılmasından hoşlanıyorum çünkü keyfime bıraktığım zaman kolesterol ilacımı içmeyi unutuyorum. Bir gün küt diye geberecem ama bu umurumda bile değil. Ne hoş deyil mi?

11-Şiir/müzik/öykü/deneme?
Müzik.

12-En son ne için ağladın?
1 misafirin otelde beni haksız çıkarma çabasına!

13-Birinden hemen etkilendiğin özellik?
Çok ülke gezmiş ve çok müzik dinlemiş.

14-Dayanamadığın şey?
Yokmuşum gibi davranılması.

15-En sevdiğin duygu?
Keşfetmek

2 yorum:

  1. Oha ne güzel cevaplamışsın! Bizim anlamadığımız soruları da anlamışsın! :) 4. soruya verdiğin cevaba gülüyorum hala, çok beğendim, her karakter sahibi kızın yapması gereken de o zaten.
    Ya valla güzel bir şey mim cevaplamak, başkalarınınkini okumak, niye daha sık yapmıyoruz bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Aklıma ilk gelen cevapları yazdım aslında. Benim komiğime giden, 1-2 sene sonra bunu okuyunca, "uuuu çok vahşi, ben de böyle bi özellik mi varmııış?" diyorsun... Hocam valla buna ilk sizde rastladım, denk gelirse paylaşırım. Hiç olmadı 1 tane de ben hazırlarım :)

    YanıtlaSil