14 Ekim 2013 Pazartesi

İzmir'e 1 Kala

Haftaya genelden bakarsam sakin geçti. Evde tek başıma takılıp 12'den önce uyudum bütün hafta içi. Radyo Mood ayfor aplikasyonu çıkarmış, bütün hafta Emrecan'nın yeni pileylistlerini dinledim, bayaa güzeldi.

Cuma tesadüfen yarım saatlik gecikmeyle eve gitmek üzereyken Dorukhan aradı, Ha ha ha Harun ile Taksim'delermiş. Harun ile bir süredir muhabbet ediyorduk ama tanışma fırsatım olmamıştı. Çocumuyooo'lara dürüm ısmarladım ve anahtarlığımı aldım. Asude'de bişiler içip evlere dağıldık. Ozi'den Asuda mayorluğunu aldım dasjghdajgd. O deyil de, ya ben anahtarlığı gerçekten çok sevdim.

Cumartesi günü sırf nohut-pilav yiyip, oyalanıp geri dönerim diye Cansu ile Kadıköy'de buluştuk. Ama gün eğlenceli devam ettiği için bırakıp gelemedim. Bir kaç güzel mekan gezdik. Plak baktık. Kahve Bahane'de otururken yanımıza İbo geldi. İyi ki geldi, İbo ile çok uzun zamandır görüşememiştik, bir gün oraya gelip ortamını basacam geyiğini yaparken, İbo ile hakikatten de Barlar Sokağı'nda buluşmuş olduk. Sonrasında benim boğazım durmadı, waffledı, kahveydi felan derken, Ertan Kurt performası dinlemek için Trip'e geçtik. İlk defa bu kadar canlı, güzel ve eski plaklardan oluşan bir performans dinledim. Bu kız bana yakında bir plak çalar aldırcak. Program Soul Function, enteresan iyi kalitede seslerde güzel plaklar çaldı ve 12 gibi eve döndüm.

Pazar günüm, yanı bugün... Bugün niyetim Buğra ile Edirnekapı - Balat yürüyüşü yapmaktı ama benim elimde olmayan sebeplerden dolayı yürüyüş iptal oldu. Ben de öğlen evden çıkıp bişiler yiyip sahaf festivaline tekrar gittim. Bütün kitap standlarını dolaşıp Stephen King'in eski baskılarını aradım. Çok niyetliydim zaten festivale tek gidip kafa boşaltmaya. Kulağımda güzel müzikler, güzel havada bol bol kitap kokladım. Esrar gibi bişi bu ya, sardıkça sarasın geliyor, kitaplara dokunup sayfalarının arasına burunumu soktum. Sonunda 4 tane King aldım. Güzel bir toplama yaptım. Hesaplı alışveriş oldu. Buradan sonra kendimi Galata Lavazza'da buldum. İçimi döktüm biraz. Akşamında Deniz ile Vera'ya gidip lafladık. Bodrum'dan gelmiş hoşgelmiş.

Ve İzmir... İzmir ile ilgili aklımda Bergama ziyareti de vardı ama şu şartlarda sanırım ertelicem çünkü Kızıl Avlu tadilattaymış. Bilmiyorum biraz hevesim gitti. Bergama yerine İzmir'den arkadaşım Yasin ile bişiler yapacaz sanırım. Yakın bir yerlere kaçarız belki ya da İzmir içinde. Şimdilik kafamda sadece kendimi İzmir'e atmak var. Gerisini bilmiyorum. Bu şehri cidden çok özledim. Tabi en önemlisi Tuna ile program yaptık. Rakı içip sarhoş olup yan masaya meyve tabağı göndercez. Apartman önünde çiğdem çitlicez.

Şimdi siz İstanbul'da kalanlar, burayı size emanet ediyorum. Geldiğimde hızlı bir haftasonu beni bekliyor olucak. Baskette Beşiktaş, futbolda Karabük maçı var. Cumartesi günü ise yarım mesai. İzmir notlarımda görüşmek üzere. İyi tatiller. Kendinize iyi davranın, gece tek uyumayın.