30 Eylül 2013 Pazartesi

Kekolukta Master?

Hayatıma giren hiç bir erkeğe, ağzımı yaya yaya aeeeaşkıııaaam demedim. Dersem, o gün bana piyangodan çıkan ilk köprüyü gösterin, ben atlar giderim ordan. AEO Dostlar.

Haftasonu güzeldi. Yani güzeldi sanırım, uzun zamandır görmediklerimi gördüm, dostlar, arkadaşlar, Ali Sami Yen Sokak, Maç, The Hall İstanbul & bizim efso tayfa, öncesinde Hacer'in nikahı, orda da görüşemediğimiz dostları gördük.

Bazen insanların sadece facebooka gelinlikli resim koymak için evlendiğini düşünüyorum, sonra sinirleniyorum biraz daha sinirlenince, sonra geçiyor. Evlenmeyin arkadaşlar, nasılsa ayrılcaksınız.

Bir önceki yazıda resim paylaştım. Köşe yazımı dergiye de koymuşlar. ARO Umut Bey.

Ben bazen çok samimi olan insanlardan şüphe ediyorum. Bu cıvıklığın altında bir ibnelik bir abazalık bir enteresan yavşaklı var diyorum ama şimdiye kadar başıma bi iş gelmedi, eskisinden daha dikkatliyim sanırım.

The Hall'ı açtık. Çalan DJ, Su'nun arkadaşının babası çıktı. DJ baba = baba gibi baba. Hürmetler Kemal abi.

Siz benim samimiyetimi bazen yanlış anlıyorsunuz amaaa. Yani bazen bazı sohbetler güzeldir ama zoraki manitacılık oynamam. Siz de oynamayın, açık verin kartlarınızı. Koz aramayın, iç hesaplarınızda boğulmayın, yapmayın bunu kendinize. Benim kafamı açıyorsunuz.

Sükunet kötü bişi dostlar. Neyseki çok sesli bir kişiliğim. Sadece tepki koyduğumda cevap vermem. Cevap istiyorsanız benden, beni zorlayın. Size mutlaka iyi bir cevabım olur, cidden. Sms hariç hdjashahd. Sms ile kurmaya çalıştığınız iletişim şeklinizi artık onamıyorum. 

Ask.fm açmıycam. Bu hayatta sorularu siz deyil ben sorarım. 

Bana ağzınızı yamultarak bir daha " naaaber cınııııım" derseniz, sizlerle ilişkimi tekrar gözden geçircem. Son kez uyarıyorum.

Ali Sami Yen Sokak'ın ismini elbette eleştirme hakkım yok ama bu sokağa giderken, acaba bugün benim kabul günüm mü, yoksa bu sokağın ismi Kabul Günü Sokağı olsun mu? diye kendime sormuyor deyilim. Sabır...

Asude'ye gitmiyordum uzun zamandır, maç çıkışı bi uğradım. Ordan Taksim'i turlayıp The Hall'a gittik. Ama Asude'ye ayrıca bir vakit ayırcam çünkü Pazar günü Cansu'yu Asude'den vazgeçirtip, Kadı Nimet'e götürdüm. Arkadaşlar, Kadın Kadına Rakı'da bu hafta Kadıköy'de idik. Balık yemediğime pişman oldum, keşke yeseydim, bir dahakine yicem. Geçenlerde ise Akın Balık'a gitmiştik, haftaya Burgazada yapabiliriz, öteki hafta Madam Despina'dayız. Çünkü bazı şeylerin cevabı baştan bellidir. Rakı.


Neyse, ben gidiyim biraz Dexter izleyim. Sabrımın dağlarını zorluyorsunuz. Herkese iyi haftalar. Tek uyumayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder