3 Eylül 2013 Salı

Bunlar Maliyetli Kafalar Moruq

Haftasonunda yanımda olan arkadaşlarıma gerçekten çok teşekkür ederim, birlikte aklımızı kaybedip birlikte eylendiğimiz için ve birlikte gülüp birlikte dans ettiğimiz için... Bana olanları bi özet geçin dedim ama çok hatırlamıyoz, ben de aklıma kalanları yazıcam size...


Çok niyetsizdim taa Selimpaşa'ya gitmeye ama Cumartesi'ne kadar Ali'lerin programı değişince ben de Silivri macerasına katıldım. Aklımda Dexter seyretmek varken, birden kendimi, Pazar günü Silivri'den direkt gideceğimiz Electronica Fest'in çantasını hazırlarken buldum. Tatilden sonra böyle çanta hazırlamak felan çok hoş hisler arkadaşlar, güzel oluyor, siz de hazırlayın.



Silivri - Selimpaşa çok sakin bir yer, sabah acayip bir sessizlikte uyanıyorsunuz. Volkan'ların yazlığı tam da denize ve iskeleye 1 dakika yürüme mesafesinde. Gece o müthiş kafalarda denize girdik, gerçi yosunlar orama burama biraz deymese daha iyiydi. Sahilde biraz takıldık ve geceye devam ettik. Kobal bize güzel setler dinletti festivale kadar, saol Kobal. Hiç bilmediğimiz karanlık koridorlara girdik çünkü bunlar maliyetli kafaların müzikleri... Ertesi gün efso bir kahvaltı hazırladık hep birlikte, denize gittik ve öğleden sonra yine güzel müzikler dinleyerek İstanbul'a yola çıktık. Beyler bu adamlar çok hamarat beyler. 

Kilyos yolunda Enis sayesinden biraz kaybolsak da, Suma Beach'e vardığımızda saat 7 falan olmuştu. Ben hiç saate bakmadım, diğerleri de bakmamıştır ama zamanın accayip hızlı geçtiğini size söylemek istiyorum. Biz o sırada zamanı yakalayamadık ama gerçi yakalamak isteyen kimdi ki?


Festival alanını yoklamak ve davetiyelerimi teslim almak için önden ben girdim. Girişim çok havalı oldu çünkü Buğra içerde barda çalıştı ve O'nunla yine efsane selamlaşmamızı yaptık. Doğum gününü unutmuş olduğum için aklımı sikmek istiyorum arkadaşlar çünkü adamın doğum gününü Eylül'de biliyordum, kutlama yapmamıştım. Green Stage'de çalıştı kardeşimiz ve tayfamızın bayrağını çok güzel taşıdı içerde. Buğra canım selam, seni çok seviyorum canım arkadaşım, geç de olsa yeni yaşın bol müzikli ve bol paralı geçsin ^^ Nice yıllara.


Festival... Parça parça hatırladığım, keyfimizin hiç düşmeyişi, sırası ile Moon Boots, Mario Basanov ve Sharam Jey'de köpek gibi dans edişimiz, sürekli elime bir yerlerden gelen burn-votka bardakları, müthiş sound'lar, mevsiminin sinerjisiydi. Bizim tayfa yine festivalin en efso tayfası oldu. Festival, 2 Stage'ten oluştu bu yıl. Plaj (Blue Stage) ve ağaçların arasında (bar25'in görüntülerini anımsatan) Green Stage. 8 Haziran'daki line-up ile arada çok fark olsa da eylenmeyi tercih ettiğimiz için bu çok umrumuzda değildi. Daha çok Green Stage'te kaldık, havluları serip çimlerde yattık. Yukardaki 3 isim burada sahne aldı. Ardarda ölümlerden ölüm seçtik. Çok güzel şeyler çaldılar hepsi. Blue Stage'te en sonra kendimi dupstep dinlerken ve zıplarken buldum. Kabinde kim vardı hiç hatırlamıyorum (bir ihtimal Ferhat Albayrak?) Gecenin sonunda hepimiz adeta birer tatlı discoball kıvamındaydık. Parlak, ışıklı, dönenlerden... Festival davetiyeler için iş ortağım FG 93.7'den Pınar'a çok teşekkür ederim. Kışın daha güzel iş birlikleri yapacağımıza eminim. Haberlerini aldım. Ama daha güzelini yapana kadar, en güzeli bu.

Dönüşte arabadan çıkan ve nerden geldiğini Enis haricinde kimsenin bilmediği bir bayan çantası ise belki de festivalden bize kalan en bonba muhabbet oldu. Arkadaşlar çantaya nooldu? kjdaskhdldjkahdkjsn



O gece bikini altı ve eşortman üstü ile uyuyacak ne yaptım hiç bilmiyorum. Nasıl bir kafada eve geldiysem artık, sabah ofiste saat 9.30'da yanlış yere fiyat faksı geçtim. Anlamam 10 dakikayı aldı. Beynim yerine anca sabah 11 gibi geldi. Yanlış fakstan sonra akşam erken eve geldim ve hedeflediğim gibi çok erkenden uyudum. Bugün ise, günlerden çiğdem ve Dexter. 

Size güzel bir track ile iyi haftalar dilemek istiyorum. Bunu iyi dinleyin çünkü bunları dinlemek için bu hayatta çok sevap işlemeniz gerek. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder