30 Mayıs 2013 Perşembe

Güzel Pazarlar & Güzel Müzikler

Hooop bir bakmışız 1 hafta geçmiş, Tuna ve Çağdaş beni ziyarete gelmiş, zaten "Kampiyone" olan bir takımın son maçını Vera'da birlkte seyretmişiz, gezmişiz tozmuşuz ve dönmüşler. Ziyaretlerini bu kadar kısa anlatmamın nedeni gerçekten böyle olması. Onlar buradayken ben zaten 2 gün mesaiye gittim. Bize sadece Cumartesi kaldı. O gün de maç seyrettik. Akşamında bir şey yapamadık yorgun olunca. Pazar günü kahvaltıdan sonra ben onlardan ayrılarak Chillout'a gittim. Gençleri İstanbul'a emanet ettim. Pazartesi de öğleden sonra döndü 2 İstanbul aşığı. İzmir onlarla güzel, İstanbul'da yine onlarla güzel. Tekrar gelmelerini ve beni sık sık rahatsız etmelerini tembihledim dönerlerken.

Chillout Fest gerçekten de yılıın en iyi Pazar'ı olabilir. Biz yeni yeni başlayan sıcakları umursamadan, öğleden sonra düştük yollara. Kobal kocaman bir van ile bizi toplaya toplaya gitti Kemerburgaz'a. Giriş deli kalabalıktı. Müzikten anlayan bir ekip ile gittik, Nouvelle Vague'nin müzikleri karşıladı bizi ve öğleden sonra akın akın gelmiş kalabalığın içine karıştık. Akşam alt sahnede Gigamesh seyrettik. Hemen sonrasında ana sahneye geri döndük ve Gilles Peterson'u seyrettik. Hayattaki misyonumuzu tamamladık diyebilirim artık. Peterson gerçekten çok iyiydi arkadaşlar. Resmen hacı olduk. Kafamızı bir yerlerde unutmuş olarak geri döndük İstanbul'a. Bir kaç gün sürdü, geri yerine gelmedi. Komik videomuz burda;  Ocağın sönsün Peterson.

Haziran'nın ilk haftası Şehir ve Otel, kendi dergisini çıkartıyor. Biliyorsunuz ki, Nisan ayında bir yazım çıkmıştı portallarında. Bu dergide bir de köşe aldım. Sektörel yazmak oldukça zor, daha önceden yazmamıştım. Zorlanıyorum ama oldukça keyifli. Mayıs ayını biraz sıkıntılı ve hızlı bitirdim. Hedefim köşeye her ay 1 yazı göndermekti ama kardeşim geldi, festivallerdi, oteldi derken, geçen hafta otelden bir abimizin vefatı ile yıkıldık ve bu ay hiç iyi bitmedi. Ani bir nedenle kaybettiğimiz İrfan abim için çok üzüldüm. Mekanı cennet olsun. O'nu, vipte seyrettiğimiz kasımpaşa maçlarını ve Galatasaray atkımı güvenlik görevlisinden zorla geri aldığını hiç unutmayacağım. Güzel uyusun. Bir gün önce muhabbet edip, ertesi gün helvasını dağıttım Şişli Camisi'nde. Ne kadar zorladığımı, ne kadar zoruma gittiğini siz düşünün. Aklım almıyor, sanki salescalldan geri dönecek gibi bir akşam...

Çok uzun bir zamandır beklediğim bir sponsorluk için güzel gelişmeler oldu. Az kaldı, sanırım olumlu sonuçlanacak. Otelin finans bölümümden onay bekliyorum. Önerilen işler ve bütçe harika. Çalışırken çok iyi müzikler dinleyeceğiz! Her şeyden ziyade bize marka bilinirliği anlamında getirisi harika olacak. İçerik olarak şimdilik detay bu kadar, önümüzdeki hafta konu netleşecek. Netleştikten sonra bir toplantı daha alınacak ve bitecek. Ufak bir ipucu vermek gerekirse, yakında o çok iyi festivaller öncesi cinglelarımızı ve ismimizi duyarsanız, şaşırmayın:)

Önümüzdeki haftalarda Electronica Fest var demiştik. Biz, festivallerin vazgeçilmeyen ekibi yine oralarda olacağız. Sanırım bu sefer de çok iyi eğleneceğiz. SA Arkadaşlar, var mı bişiler?