2 Nisan 2013 Salı

İlk köşe yazım yayında!

www.sehirveotel.com ekibinden güzel bir teşekkür yazısı alarak başladım sektör yazılarıma. Ben de onlara teşekkür ettim ve yazınsal desteğimi elimden geldiğince kendilerine ileteceğimi söyledim. ^^ Okunma oranlarını onlar vasıtası ile takip edeceğim. Eğer otelcilik ile ilgili yenilikleri ve haberleri merak ediyor, otelciliğin dışardan bakıldığında görünen goygoy tarafından ziyade, içinin gerçekten çok zor olduğunu okumak istiyorsanız sizi de o portala ve yazılarıma beklerim. Belki benim de bildiğim bir şeyler vardır ve sizinle paylaşırım... Herkese iyi haftalar dilerim.

Cumartesi günü çöldeki bahtsız bedeviliğim ile ortamlara ün saldım, haftasonu yazısını da akşam yazacağım. Çünkü bu şehir beni hırpalamaktan vazgeçmedi, vazgeçmeyecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder