3 Nisan 2013 Çarşamba

Ben iyi değilim,beni alın.

Yazmıycam, çizmiycem dedim ama şu bloguma iki laf içimi dökmeden de geri işlerime dönmek istemiyorum. Lanet yoğunum ve yetişmesi gereken tonla işim raporlamam var. Ama heyecandan oturup çocuk gibi ağlayacağım. Bütün Dünya bugün Galatasaray'ın Real Madrid ile Madrid'te oynayacağı çeyrek final ilk maçını seyredecek. İmkansızlar hakkında konuşulup, kuşlu takım taraftarlarının madrid baskılı tshirt giyindikleri bir güne kalktım. Ama kafamı toparlayamıyorum. Ön görüm hiç yok. Saat 21.45 olsun istiyorum. Bilgisayarın başında otelin yeni web sitesi içerikleri ile uğralırken, "ben naapıyorum a k yaaa ne işim var benim yazıların arasında" diyip diyip elim gs sözlüğün açılış sayfasına gidiyor. O büyük yürekleri, bu takımın taraftarını, gecenin heyecanını, tarihin içindeki başarıları herşey herşey tek tek akılma geliyor...

Sonra,
gözlerim doluyor...
Bırakıyorum herşeyi.

www.rerererarara.net




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder