12 Nisan 2013 Cuma

Aaaa kardeş.. Gelsene seviyim seni biraz?

Aaaa Kardeş.
Gelsene seveyim biraz seni?
Yaklaş yaklaş.
Şunlarla birlikte, söylediklerim ve yaptıklarım, senin bütün detayların ile birlikte.
Belki sebepsiz sebepsiz güleriz, sessiz kalır karanlıkta konuşuruz.
Sen FM oynar ben de yanında uyurum.
Ranzadan düşerim senin için belki , espiriye gel amk. Ben ranzadan hiç düşmemiştim ki.
Ranzamız yok zaten.
Kim ışığı kapatcak kavgasını saymıyorum.
ADSL kotası ne alemde?
Selçuk'un golüne ağlayalım mı?
Babam selam verdi mi uyumadan önce?
Annem arkamızı topladı mı? Saçının kesimine karıştı mı?
Tunapaşa köftesi.
Yıllar sonra içmeye başladığın kahve ve çay.
Vişne suyuna ve çikolataya alerjin olması.
Eski sevgililerimize ne demeli? Sen benimkiyle, ben seninkiyle sabah kadar dalga geç.
Şaaaannnnpiyon Cimbombomum ne istersen iste benden.
Yada Nevizade'nin su katılmamış birası.
"Abla bu yatak çok rahat amına koyayım ya!"
Hep sevilmen, senin de çok sevmen.
İstanbul hayallerin, Galatasaray hedeflerin,
Ve Babam yüzünden biten futbol kariyerin ile
Atanamayan Ofansif Orta Saha oluşun.
Laptop'un kenarına kurduğun şarj tandem'i.
Kontörlü telefonun. "Abla sms'im bu gece 12'de bitiyor."
Parayı her unutuşumda çaktığın tripler.
Kızdığında susman. Üzüldüğünde susman. Hiç bir şey olmadığında da susman. Bu nasıl iş amk?
Anbulans. Burnumuz. Nike kramponların felan...
Max Payne 'e sığdırdığın yılların :)
Yapamadığımız yaz tatillerini, her İstanbul ziyaretinde telafi etmeye çalışmam.
2012'de seyrettiğimiz 2-1 biten ilk lig maçı Kasımpaşa. Umut'un golleri.
Kasımpaşa biletini sana gönderdiğimde ağlaman, saatlerce "oğlum sen nasıl bir adamsın lan" demen.
Ayvalık'daki 3-3 lük Beşiktaş derbisi ve Burak'ın kendini yere atması. Sonra Fenerbahçe maçı. Polis kapısından yaptığımız Ocean's 12 girişimiz. Plan defterimiz ahahahaha
Selçuk'un firikiği. Merdivenlerden aşağı kaymamız.
Futbol bilgin ve Athletic Bilbao fanatikliğin. Elinden gelse Bask bölgesine göç edersin.
Euskara 'yi bilmeye çalışman, bunun için kitap ısmarlaman felan. Garip şeyler.
Hiç kitap okumadığın halde Futbol Tarihi hakkında enteresan bilgilere sahip olman.
Ve bunların üstüne bir de Basketbol bilgin, herşeyi geçtim Tenis bilgin. Nadal sevgin.
İngilizce ile aranın çok da iyi olmaması ve benim günün enteresan saatlerinde senden
aldığım ingilizce çeviri smsleri.
Okuduğun mesleği neden seçtiğini zerre bilmiyor oluşum.
Arkadaşlarının ise "Tuna anlatılmaz, yaşanır" demesi.
Sanki aramızda 3 yaş varmış gibi, belki 2, bilemedin 4, ama kesin 1.
Yada sevgili gibi yada anne gibi yada küçük kız kardeş gibi.
"Oğlum lan, çok komiksin lan ahahahahah."
Avrupa tatili hayallerimiz yada belki sen İstanbul'a taşınırsın?
Belki ben İzmir'e dönerim, bilmiyorum....
Ben sanırım şu evin anahtarının diğer kopyasının da sende olmasını istiyorum.
Çok mu?

http://www.youtube.com/watch?v=lcd-mpBfVwo


2 yorum:

  1. neredeyse 5 yıl önce ablamla ilgili yazdığım şiirimtrak yazıyı anımsatıverdi bu yazı bana (http://yavuzselimk.blogspot.com/2008/08/gofret.html)
    abla candır, iyi ki varmışsınız! :)

    YanıtlaSil
  2. Öyle güzel yazmışsın ki, yarısında ağlayıverdim klavyeyi bırakıp. Siz Dünya'nın en güzel erkek kardeşleri iyi ki varsınız:)

    YanıtlaSil