29 Mart 2013 Cuma

Teşekkürlerimle

Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim... Sosyal medya kutlamaları güzümüzde çok yeriliyor. Bazı arkadaşlarım sırf o gün sosyla medya duvarını ya da doğum günü tarihini görünüme kapatıyor ve ilginç bir şekilde onlara kim ulaşacak, kim ulaşmayacak görmeye çalışıyorlar. Bu bence daha komik bir durum, o yüzden zaman ayırıp yazan, soran ve kutlayan herkesin teşekkürlerini çok sevdiğim blog'um üzerinden yapmak istedim. Her ne kadar bu blog bazen bazı kişilerin tadını kaçırmış olsa da, bu gün iyi bişiye vesile olsun. Sevinç, Ayşegül ve Christian ile Nişantaşı'nda eğlenceli bir akşam yemeği yedik ve kafam şuan adeta bir İngilizce-Türkçe sözlük kıvamında. Çok iyi bir konsantrasyon gösterip bu akşam ve Pazar akşamı köşe yazıma çalışmam gerekiyor. Ayşegül'ün doğum günüm için Nevşehir'den getirdiği güzel kırmızı şarabı dolabıma kaldırdım. Toplamda 3 şarabım oldu. Şarap güzeldir...

Bu yaşıma mutlu girdim diyebilirim. Bunu da, hayatımda ne olursa olsun vazgeçemediklerimle paylaşmak istiyorum artık^^

ps.güzel doğum günü çiçekleri için iş ortağım Kuartet Reklam'a teşekkür ederim. Bu şehri her şeye rağmen seviyorum o yüzden Ekvador'a göçmekten vazgeçtim.

2 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun. bu arada johan'a imzayı attırdık :)))

    YanıtlaSil