31 Mart 2013 Pazar

Bir Mektubum Var^^

Ayşegül ile Chris'in güzel ziyaretinden sonra, sabah evden ayrılırken bana bir mektup bırakmışlar.  Uyandığımda buldum. Çok hoşuma gitti ve sizlerle paylaşmak istedim. Herkes güzel dostluklar hak ediyor, uzak olsun-olmasın...

"Silvia Beybi,
Kalemim senin gibi güçlü,akıcı değil ama giderken sana bir mektup yazmak istedik.Doğum gününü beraber kutladığımız için pek çok mutlu olduk- ki bu ilk doğum günündü beraber olduğumuz. Bizi misafir ettiğiniz için sizi (Tarçın'ı da) kocaman öperiz. Almanya, Nevşehir neresi olursa her zaman bekliyoruz. Aslında hayatının erkeğini bulursun, mutlu olursun diyeceğim ama senin hayatını böyle dinlemek daha eğlenceli sanki:)) Full aksiyon, full macera bir şeyler oluyor hayatında. Ben çok eğleniyorum sanırım:)) Anyway, umarım hayatta her şeyi elde edersin. Kendini bu şehirde sakın yalnız hissetme. Her zaman bir e-mail, bir sms'e bakar. Kendine dikkat et ve iyi ol. Çok öperiz.   Ayşegül 29.03.2013"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder