8 Şubat 2013 Cuma

Yüksek Lisans,kafamda deli sorular

Bu abuk subuk ofis işleri bitmiyor, ben kim yüksek yapmak kim, daha bana ait olmayan işlerden kurtulamıyorum, heveslendiğim şeye bak... Esasında, konu bundan ziyade, istediğim okula beni alıp almamaları. Çok büyük hayallerim vardı, durup baktığında aslında hayal edip kafama körcesine taktığım, burnumun dikine gidip istediğimi elde ettiğim bir çok konu var hayatımda. İstanbul, Kariyer ve tek başıma umarsızca yaptığım bir sürü doğru karar vb. ama istediğim bu okul ve istediğim bölüm, sanırım seviyemin üstünden kalıyor,inkar etmem gerekirse... 

Ama yine ben bi ALES'e felam giriyim, bi ÜDS yapayım bakalım durumlar nasıl? Özledim sanki o küçük 5 tane yuvarlağı ve %20 şans ile boğuşmayı... 
Tamam, kaşınıyorum. Evet.

http://www.youtube.com/watch?v=-oqXwnXjgDE

PS. Resim çok hoşuma gitti, pinterest'de rastladım. Ama gerçekten evde bu aralar leave me alone i gonna  only speak with Tarçın formatındayım. Bazen de... Bazen de çocuk gibi heyecanlanıyorum falan ve bu heyecanı seviyorum...Sinüzit'e çeviren grip yetmiyormuş gibi baş ağrıları ile eve dönüyorum akşamları. Çok sakinim ama gereksiz mutluyum. Doğru zamanda doğru tekilliği seçmek mottosuna sarılmış bir durumdayım.

2 yorum: