13 Şubat 2013 Çarşamba

Love at first sight(*) -Benim Olacaksın! (2)

Bizimkisi ilk görüşte aşktı...(*)

Büyük bir heycanla buluşmaya gittim. Yer Cevahir. Katları bir bir çıktım, ona gidene kadar heyecanımı bastırmak için bir kaç mağzaya girdim, Twist'den ve Mudo'dan cici şeyler aldım. Sırf kafamı dağıtmak için Adidas'a bile girdim, aptalca dolaştım 15 dakika boyunca. Bu arada bir öz eleştiri yapacağım, bizim takımın ürün anlayışını hala çözebilmiş değillim. Evet, gerçekten çok güzel şeyler var ama sadece Nike tasarımlarının iyi olduğunu düşünüyorum. Tekstilin kalitesi ve çizgi rezalet. 90'lı yıllardan kalma tozlu spor malzemecisi gibi bir atmosfer var içerde. Bir tek bu taraftar ürünleri konusunda serzeniş yazabilirim buraya çünkü rakip takımların storelarını gezip bizimkine gidince tasarımların demodeliğinin göze çarpması beni inanılmaz mutsuz etti. 

Mudo'dan aldığım güzel ciciler:)
Linkler için sayfa sonuna bkz.
Ne diyordum? Evet, buluşma. İlk buluşma. Üçüncü kata çıkana kadar elimde çoktan bir iki poşet birikmişti. Bir kez daha telefonumun ekranına baktım. Herhangi bir arama yoktu. Safari'den onu buldum. Resmine son kez baktım,beni beklediği yerde içeri girdim... Görevli yanıma yaklaştı, buluşma mekanını o belirlemişti, görevliye kendisini nerede bulabileceğimi sordum. Önce hatırlayamadı sonra telefondan resmini gösterdim. "Az önce elinize aldığınız bootie, bu telefonunuzdaki resim kodu ile aynı dedi." Önce şaşırdım, bir saniye sustuktan sonra iyi peki o halde en küçük numarası hangisi ise denemek istiyorum dedim. Görevli "en küçük numarası şuan 38,5 hanfendi" diyerek başka bir müşteri ile ilgilenmeye başladı. Sustum.... 

Telefonuma baktım. Bootie'nin yanına geri gittim. Gerçekten de beni baştan çıkarmıştı.  Elime aldım, içine dışına baktım. içinde yazan Nine West yazısı pırıl pırıl parlıyordu. Geri bıraktım. Böylece dostlarım Nine West'deki 13 cm'lik bootie maceram burda bitti. Metroya binmeden önce Penti'ye uğradım. Bir kaç tane tabiki de seksi yeni sezon güzel çoraplarından aldım üzüntümü bastırmak için. Eve vardığımda saat 10'du. Kapıdan içeri girdim, elektrikler yoktu. Büyük bir sinir krizi geçirdim. Yorgundum mutsuzdum bir de bütün komşularda ve apartmanda var olan elektrik benim evimde yoktu. İçeri girmeden önce şartellere baktım, bişi yoktu. Zaten elektrik işlerinden ölümüne korkarım, çok karıştırmadım, içeri girdim. Yarın ilgilenirim dedim. Karanlıkta elimdeki poşetleri yarım yamalak yerleştirdim, telefonla konuştum ve şarjımın az olduğunu fark ettim. Sabaha idare etmesi gerekiyordu beni. Uyumadan önce Nine West'in sitesine Safari'den bir kez daha baktım. 35,5 bedeninin hala sistemde göründüğünü biliyordum. Üyelik bilgilerini girdim, sepete tam atacakken, stokta bittiğini yazdı sistem. STOKTA BİTTİĞİNİ YAZDIIIOO!!! Volkan Yapma! Stokta da bittiiie! 

Sinirden uyumuşum.

Sabah otele geldim. Inbox'ıma bile girmeden tekrar girdim aynı siteye. Kadınlardaki bir umut işte, belki bana geri döner sevdası ... Oradaydı. Stoğa girmişti. ŞAKK!! diye aldım. 3 gün sonra büyük buluşma var. Gerzek gibi mutluyum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder