14 Şubat 2013 Perşembe

Kavuştular - Benim olacaksın (3)

Görüp, aşık olup, kısa süreli bir buluşma buhranı geçirip sonrasında ise kavuşma gününü saat saat sayan ben, bugün yani 14 Şubat'ta, malum günde sevgilisine kavuştu. Çok kısa sürede gerçekleşen ve dünyadaki bütün kadınların tek görüşte aşk dediği bu bağlılıkta emeği geçen Nine West'e teşekkürlerimi sunuyorum. Allah hiç bir kadını ayakkabı aşkı ile terbiye etmesin. Şuan dünyanın en mutlu insanıyım diyebilirim. Manita konuları hakkında şimdilik buraya birşey yazmak istemiyorum, şuan her ne kadar radikal duygular peşinde olsam da, gerçekten ilerde bir ayakkabı ile evlenebilirim sanırım^^ Herkesin, -sevgilisi olan yada olmayan herkesin, -sen hariç Uzun, her sevgililer gününde senin ismini lanetlerle anacağım ve her gün olduğu gibi bu gün de ölmeni dileyeceğim.- sevgililer gününü kutluyorum. Umarım sadece sevgilileriniz değil, anlamında sevgi geçen her birlikteliğiniz daimi olur. Hayatınızda "yaramaz", yavşak ve yalancı insanlara sevmenin ne demek olduğunu anlatmaya çalışmak zorunda kalmazsınız. Şeyyy, acabaaa, bootie'nin yanına güzel seksi bir çanta mı baksam... Hıımm, sanki biraz tek kaldı gibi... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder