12 Şubat 2013 Salı

Benim olacaksın!

O'na aşık olmak istiyorum!
Baktığım zaman gözlerimi alamayım,
karşısına geçtiğimde kalbim midem ile boğazım arasında insin insin çıksın.
Bulantılar olsun içimde....
Ellerim terlesin....
Yanıma yaklaştığında bir gün benim olacaksın diyim -içimden.
Benim olana kadar hayaller kurayım,
Benim olduktan sonra da ilk gün ki gibi elim ayağım bir birine dolaşsın yanına yaklaştığımda,
Onun da yakışacağı en güzel yerlerde daima yanımda olsun ve hep varlığından gurur duyayım,
Mevsimin bütün renkleri ile bir ahengi olsun, olmadığı yerde eksikliğini hissedeyim,
Gören herkes ama herkes imrensin, kıskansın birlikteliğimizi,
Başkaları ile birlikteyken, onda aklım kalsın ve
büyük pişmanlıklar yaşayım bir gün kaybedersem...

Sen, evet sen seksi 13 cm bootie, bir gün benim olacaksın! http://www.ninewest.com.tr/urun/1551/nwlikeaqueen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder