15 Şubat 2013 Cuma

14 Şubat Orkideleri

Canım arkadaşım, mükemmel insan, kadehteki ikinci buz, sevdiğini "öldürürcesine" sevebilen ve bunun uğruna el bombası bile atmaya hazır ayrıca blogumu yakından takip eden Barış'ın, 14 Şubat'ta kendi deyimi ile "birazcıkta olsa beni şımartmak için" ofisime gönderdiği güzel çiçeklere buradan teşekkür ederim. Sabah kahvaltıda gevrek gevrek "ehe ehe bakalım bugün kime gelecek ilk çiçek?" diye, eşi, çoluğu çocuğu ve sevgili olan kız arkadaşlarıma takılırken, lobbyden gelen ilk çiçeğin bana çıkması büyük efsane oldu. Hiç beklemiyorken güzel ve bizim için aslında anlamı çok Orchide'lerin gün boyunca masamı süslemesi beni çok mutlu etti. Çünkü, ikimizinde aynı parfümü yani "Tom Ford Black Orchide" kullandığımıza gönderme yaparak düşünmüş. Her ne kadar O'nu kaprislerim ve hırslarım ile ara ara sinirlendirsem de bu çiçeği bana göndererek beni çok mahçup etti, tekrar teşekkür ederim kendisine. Çiçeğe iliştirilen not ise tam bir Baykal klasiğiydi. Doğumgünümde kendisinden "Ninja Saldırısı" bekliyorum.


"Seni küçük bir süpriz ile şımartmak istedim. PS: Çiçeği getiren kurye aslında kiralık katil!!!"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder