10 Ocak 2013 Perşembe

Velev ki...

Şimdi ben çıksam velev ki desem, "kızım sen bu adamla boy boy resmini koyuyorsun taktığın yüzüğün ama senin ki pezevengin önde gideni, bildiğin erkek kaşarı, bunu ispatlamışlığı var bizlere" desem mesela, bu kızımız da yazık, çekemiyorlar, nazar değdirecekler diye o mükemmel ve toz kondurmadığı evlenmelik, evde oturtmalık kezban mantığı ile alınacak laflarımdan ...

Ama ben bunu yapmıyorum, neden? Çünkü, yapmıyorum, iyi örnek olmaya çalışıyorum kardeşime. Anlasın, nasıl insanlarla muhattab olmaktan vazgeçtiğimi ve mutlu olduğumu. Anlasın, bu adamların etrafında dolanan niteliksizlerin de lise seviyesindeki gazına gelip, onların benim iyi dostum olabileceği fikrinden uzaklaşsın.

Yapmasın, görmezden gelsin başkalarının yazdıklarını...

Ben O'na, O'da bana güven duysun daima.

http://www.youtube.com/watch?v=DEqpRByKWeA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder