17 Ocak 2013 Perşembe

T(o)uch! the sky

Hani şu çok itelediğim bir konu vardı, geçen yazılarda hevesle yazmıştım, dövme olayı. Aslında o konuyu 2-3 aydır rolantiye almıştım, hem karar veremediğim için, hem konumu için ve biraz da üşengeçliğimden... O olay bitti yani dostlar. Yani kafada bitirdim. Vücudumda bir leke gibi duracağını düşünerek içim içimi yemiştim ama karar verdim. Dün akşam uğradım showrooma. Fatih ile konuştuk, ölçtük biçtik, bu akşamı ravdevuda sabitledik... Biraz bahsetmiştim blogda ne istediğimi, belki hatırlamazsınız. Fatih'in de vücudunda olan bir örneğini görünce, old-fashion ve tam istediğim gibi olduğuna karar verdim. Tabi ben de kendi alternatiflerimle gitmiştim. Her dövme yapan gibi O da kendindekini övdü durdu :) Elimdekileri pek beğenmedi. Neyse ki karar verdiğimiz iş, çok çok zor olmadığı için aslında fark etmeyecek ben ne götürmüşüm, örnek olsun ya da olmasın. Uzun lafın kısası dostlar... bu akşam acının doruklarında, hhuuuuu huuuuu i wanna touch the sky i wanna fly so higghhh!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder