8 Ocak 2013 Salı

Kadın dediğin...

Habire alışveriş yapıp parası bitince ağlayana kadın denir. Habire alışveriş yapıp, Avrupa tatili parasını biriktiremeyen kadına ise Silvia denir:)

Neyse ki henüz Ocak ayındayız diyorum, geçen ay da neyse ki daha Aralık ayındayım diyordum. Aralık ayında da neyse daha Kasım'ı yeni bitirdik, daha çok var diyordum. Ulan bi baktım Ocak maaşını bitirmişim:)   Tabi bu arada ben yine durmadım, hemen Şubat sonu için uçak biletimi aldım, Tuna'nın doğum günüsü için İzmir'e uçucam. Arkadaşları ile ona güzel bir rakı sofrası kuralım diyoruz.


İstanbul, karlar altında. Bu yıl biraz üşüyorum, gerçi hangi yıl üşümüyorum ki? Yaz mevsimini çok özledim. Gerçekten o güzel Ege Laciverti'ne dönmeyi, bir kaç gün de olsa o laciverte kaçmayı kafaya koydum. Sonbahar döneminde belki, La Liga başladıktan sonra, merhaba Barselona'nın güzel şarapları ve Flemenko. Tüm bunları planlıyorum, düşünüyorum ama tabiki iyi bir bütçe planlaması yapmam gerek. Öğrendiğim kadarı ile evime sadece 3 dk bir mesafede Harbiye üstünde Avrupa ülkelerinin toplu vize bürosu var. Toplu diyorum, merkezi bir ofis düşünün. Zaman konusunda bir sıkıntı yok. Belgeleri toplayıp teslim etmek ve vizeyi almak çok kolaymış. Tek önlem alacağım galiba şu alışveriş olaylarım. Ama şimdi doğruya doğru. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder