16 Ocak 2013 Çarşamba

Aptal Gece

Ne güzel değil mi hiç bir şey bilmemek. Duru bir kalple devam etmek? Offf, kağıtlar ne kadar boş. Sanırım yine gidiyorum başka şehirlere. Sen olsan gider miydin ? Gitmezdin. Gitme, kal, kaçmak çözüm değil derdin. Bazen bunu ben de söylemiyor değilim kendime. Offf, yatağın içi ne kadar soğuk burda, bir bilsen. Kaçıyorum aklıma, geceye seni emanet edeyim bari. Ellerimi saçlarında dolaştırıyorum. Bir kış güneşi düşlerimizin içinde. İstanbul gerçekten çok soğuk. Sen olsan girer miydin şu soğuk yatağa? Girmezdin. Bence beni almadan girmezdin.  Offf, gece ne kadar uzun. Şimdi tekrar uyan, telefonun ekranına bak. Yok ki bir şey. Rüyalarının içi ne güzelmiş. Hiç tanışmadım ben seninle. Merhaba.

1sn. Yoksa? Yine mi aptal gibiyim?
Aptal yatak. Aptal rüya, aptal şehir.
Aptal kış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder