14 Ocak 2013 Pazartesi

Adam gibi Kadın

Geçen Buğra'nın da dediği gibi, "tribüncü kız arkadaş da hiç çekilmez:)"  Ben ölem dedim... Yaş kemale ermiş hala Arena'da tepinip, deplasman maçlarına Nevizede'ye koşuyorum.

Sonra dedi ki;
"30 yaşından sonra erkeğe dönüşeceksin, biliyorsun değil mi?"
aslşakdlsajdksj

Haftasonu Sevinç,Can ve ben City's Nişantaşı'nda açılan Mahalle'ye gittik. Allahım yareppim ne cici ne ne yemelik bir konsept olmuş. Güzel ithal biralar var, mekanlar tanıdık ama pub, Mahalle'nin Biracısı olarak geçiyor mesela, en çok sevindiğimiz Mano Burger oldu. Harika Şarap köşeleri var. Havanın kötü olduğu zamanlarda evimize sadece 15.dk yürüme mesafesindeki bu mekanda saatlerce haftasonu keyfi yapabiliriz artık. Ayşegül ile C de Mart ayında gelecekmiş. Ne zaman diye sorduğumda, doğumgünüme denk gelen hafta olabilir dediler! Gerçekten çok mutlu oldum.

Cumartesi'nin bir diğer süprizi ise Barış,Berk ve Simin'den geldi. Mahalle'de otururken Barış aradı ve Simin'nin burda olduğunu, yemek yiyeceklerini ve beni de davet etmek istediklerini söyledi. Aslında Barış ile Kiki'ye gitme gibi bir planımız vardı ama Simin ve Berk'i uzun zamandır görmemiştim. Bebek Chilai'ye gittik, şarap içtik, yemek yedik ve dedikodu yaptık tabi ki. Yine fantastik bir akşamı geride bıraktım. Pazar günü ise, Özgür'ü kırmadık, Cihangir Yımırta'ya gittik kahvaltı etmeye. Secvo ve Can'ı da götürdüm. Ablasını çok güzel ağırladı ve güzel ikramlarda bulundu. Burdan kendisine çok teşekkür ediyorum okuyorsa eğer :) Cihangir'i bu güzel kış günlerinde ilk tercihimize koyuyoruz, yürüme mesafesi olması ve benim Cumartesi gecesinden kalma baş ağrım ancak Cihangir dinginliği ile bitebilirdi. Cihangir'den sonra Fitaş'ta Fundamentals seyrettim tek başıma. İyi ki tek başıma gittim çünkü gülerken kendimi kaybettim, birisi yanımda olsa eminim o halimden çok utanırdı. Sabah kalktığımda karın kaslarım hala çok ağrıyordu. Bir otelci olarak sadece şunu söyleyebilirim, Housekeeping! :) 

Herkese iyi haftalar, hadi çalışın :) Çalışmayacak olanlar da İngilizce kursuna gitsin, Büt'e felan girsin, hadi....

http://www.youtube.com/watch?v=1y6smkh6c-0

(Görsel : Çizgili elbise, Mango )

2 yorum: