29 Aralık 2012 Cumartesi

"Bende bir aşk var!"

"Bende bir aşk var, onu soğuk yataklarda harcadım."

Hem yeni yılınızı kutlamak hem de yeni yıl tatilini İzmir'de geçireceğimi sizlerle paylaşmak için yılın son yazını otelde ofisimden yazıyorum. Son dakikaya bıraktığım planlardan sonra, uçak biletimi geçtiğimiz hafta apar topar aldım. Bunu buraya yazmaya fırsatım da olmadı hali ile. Yıllık izinimden 2 gün kopartınca, yeni yıl tatilini birleştirdim ve annemin yaprak sarmalarını gümletmeye karar verdim. 

Ben yeni yıl akşamı o klüp bu bar gezmek yerine babamla mikrodalgada mısır patlatıyor olacağım. Şaka değil, kırılmaz tabak ile mikroda çok güzel mısır patlıyor ve tuzsuz çok lezzetli oluyor. Tavsiye ederim. 

Ve gelelim güzel dileklere. 

Bu yazı yılın son yazısı, ben bir kaç haftadır bir değerlendirme yazısı yazmayı kafamda planlıyordum ancak bir türlü toparlayamadım, aslına bakarsanız toplamak istemedim. Çünkü az çok takip eden bilir ki,çok parlak bir yıl geçirmedim. O değerlendirme yazısına bir başlasam, çok eminim yine birileri benden, "üstünde -adam değilsin- yazılı kimlik kartı " , "kaşar erkeklerin kadın cinsiyetine geçmek için para topladığı bir dernek", efendime söyleyim, "kalitesini elindeki rakı bardağı ile ıspatlamaya çalışan kişiliksiz İstanbul insanı" gibi etiketler yiyeceği için, hiç girmedim o yazıyı yazmaya. Bu yıl; bana, saçma bir özel rahatsızlığa, Dedem'i kaybetmeme ve niteliksiz olduğuna karar verdiğim bir kaç insana maaloldu. Aç kalmadım, açıkta kalmadım. 2012 yılının ilk günü okuduğum bir e-mail yüzünden kocaman bir yılımı çöpe atacaktım neredeyse ancak çok optimist bir insan olduğu için yine tüm olanları ve aptal insanları unutmayı başardım. Bu 2012 yılından yarasız kurtuldum. Kurtulduğum gibi de aslında mutlu kapatıyorum. 

Sizlerin -sen haric Uzun, çünkü tabi ki bu yılda da bıkmadan senin ölmeni isticem- umarım tüm dilekleriniz gerçekleşir ve 2012 yılının getirdiklerinden daha fazlasını getirir size. Önce sağlık tabi, sonra aşk, sonra da para olsun hayatınızda. Sıkıcı bir yazı yazıp lafı uzatmak istemiyorum. Bitiriyorum, saat 16.30'da Onur Air ile İzmir'e uçacak yolcu kalmasın. Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder