4 Aralık 2012 Salı

Aşk; Anasının Amıdır

Benim tahamülsüzlüğüm sevilmemek sanırım. Çünkü huyumdur hak etmeyenlere gereksiz bir sevgi beslerim. Sonra o hak etmeyenler, kadın erkek farketmez en yakınımken birden hayatımın ağzına sıçarlar ve hiç bir şey olmamış gibi siktir olup giderler. Giderlerken, o iğrenç alışkanlıklarını, huylarını bana bırakırlar. Onları üstümden atana kadar beynimi yerim, aptal rüyalar görür, onlara veremediğim cevapları orada vermeye çalışırım. Ama hiç çıkıpta sormazlar kendilerine, "ya bu hatun beni seviyor ama ben onu neden sevmiyorum, neden hayatını hala zindan etmeye devam ediyorum?" diye. İşte aynı soruyu ben onlara soramadığım için yitik birer zaman olurlar çok sonra. Şimdi sesli sorar gibisiniz, "e haketmediklerini bildiğin halde neden hala sevmeye devam ettin" diye? Peki siz hiç sevdiğinizin yalanlarına inanmadınız mı hayatınızda? Yalan olduğunu bildiğiniz halde, biraz da olsa sizi sevsin diye?

http://www.youtube.com/watch?v=DfZgGR9ijgU

(görsel:pinterest/user, başlık monvüğ'den alıntı:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder