20 Aralık 2012 Perşembe

Ah şu fallar ...

Bu yazı aslında 2012 yılı hakkında olsun istemiştim ama geriye dönüp baktığımda, çok da kayda değer bir yıl geçirmemişim. Kayda değmediği gibi hakkında da çok detaylı yazasım yok zaten. Ben yaptğım hataları elbette kabul ediyorum ama bu hatalara neden olanları net kınıyorum. Onlar kendilerini bu hayatta çok iyi biliyorlar, hatta bu yazıları su gibi içiyorlar... Günlerden ne zaman hatırlamıyorum ama Lorans güzel bir kahve falı bakmıştı Bakırköy'de bir akşam. Sanırım Ekim ayıydı. İçinde güzel şeyler vardı. Hiç bir zaman hayatımı fallara, büyülere göre yaşamadım, benim böyle bir kafada olmadığımı çevrem az çok bilir. Kaldı ki, sayısaldı, piyangoydu gibi şans oyunlarını hiç oynamam, Piyango biletini de otel verdiğinde alırım, zorla çektirilenleri saymıyorum bile. Fal ... Evet, fal güzel şeyler söylemişti. Şimdi yaşadıklarımı, bu yıl ile kıyasladığımda belki falın çıkmış dersiniz ama... neyse, bunu da yazmıcam:) 

Falım, fallanmış benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder