8 Kasım 2012 Perşembe

skyfall

Size tanıdık gelecektir belki, güzel bir söz kim akıl ettiyse. 
"Eğer bir sırsa getiren iyiliği, sen bunu benden aldın, yitirdim benliğimi.

James Baba'nın filmi gelmiş seyretmeden olmaz.Biz de,bu yüzden bugün, Skyfall'a gidiyoruz, çok heyecanlıyız lan, onun o çemçük ağzı ile konuştuğu ingiliz aksanının hastasıyız, ben de Manchester doğumlu(!) olduğum için toprağımdan gelen bu harika filmi, vizyondayken seyredelim dedik. Biraz da İstanbul'da çekilen kısımlarını merak ediyorum çünkü; Bond'un "tarihi eserlerin üstünde motorla gezdi " haberlerinden sonra eleştirilen noktayı merak etmedim değil. Filmden önce bir yemek faslımız var ama mekan konusunda kafamda deli sorular. Filme kadar sohbet,muhabbet... Filmi tabikisi ben seçtim. Gözlüklerim : checked. Aksan pratiğim: checked. Heyecan: checked. Merak: checked. 

Özlemek: Double Checked...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder