7 Kasım 2012 Çarşamba

Rüya

Dün gece tam da istediğim güzel bir saatte uykuya dalmışken çalan telefonumun sesine uyandım, saat bire on vardı. Arayan Meltem'di. Geç biten bir programından sonra genelde bende kalır, yine öyle bir gece sonrası sana geliyorum diye aradı. Geldi, açtım kapıyı, biraz dedikodudan sonra tekrar uyumaya çalıştım. Tarçın'nın bölünen uykusu yüzünden yine enteresan bir gece geçirdim. Uykusuz kaldım. Bu keşmekeşin içinde rüya bile görebildim. Çarşamba günü yani bugün oynanacak Cluj maçının rehaveti gelmiş anlaşılan, eksik kalmasın. Rüyamda, takımın, Mersin'de oynayacağı maça deplasma bileti arıyorum yana yana. Ama nasıl bir aramak. İnsan kalabalığı içinde birileri ile pazarlık yapıyorum. Biletleri uzun uğraşlar sonu alıyorum ama biletin üstünde Galatasaray yazmıyor. Başka takımların ismi ile karşılaşıyorum. Kafayı yiyorum, sizin damarınızı ırzınızı skim diyorum adamlara, basıyorum küfürü... 

Sonra...
Alarm çaldı, işe yine geç kaldık.

http://www.youtube.com/watch?v=agVpq_XXRmU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder