6 Kasım 2012 Salı

Rüya

Dün gece saat dört civarıydı. Rüyamda, bir grup insandık, kucağımızdaki hasta ve yaralı kedileri, kapısı açık duran ve sadece bir kişinin girebildiği odada öldürmeye zorlanıyorduk. Tarçın rüyadam yoktu. Kucağımda hasta başka bir kedi vardı. Benden önce odaya girmesi için zorlanan diğer kedi sahipleri, sıralarını savuşturmak için bahaneler üretiyordu. Sıra bana geldi...

Kendi hıçkırığımın sesine uyandım. Kendi hıçkırığımın...

O kadar çok üzüldüm ki o sahneye, kalktım yataktan. Benim uyandığımı görünce Tarçın'da kalktı yanıma geldi. Birlikte mutfağa gittik. Kucağıma alıp kokladım, öptüm. Biraz mamasını tazeledim. Tarçın'ı kaybettiğimde büyük bir yıkım beni bekliyor olacak. Kim kedim hakkında ne derse desin hiç umrumda değil, diyenlerin de amına korum.

http://www.youtube.com/watch?v=wNtOB3P4UZU&feature=g-vrec


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder