3 Kasım 2012 Cumartesi

Rüya

Eveeeettt, yine geleneksel eski sevgili ile gerizekalı rüyalar serisine başlamış bulunmaktayım. Geçen ki savaş gemilerinin altında kalmaması aklıma çok takıldıysa eğer, dün gece de kendisi Vera'da sokakta en sevdiğim masada otururken, yanıma geldi. Gereksiz ve cıvık bir samimiyet içinde bana selam verdi, öptü, sarıldı, şebeklik yaptı, ben sandalyeden kalkmadım. Yanında, yine aynı gereksiz ve sahte samimiyeti gösteren "qanki"si de vardı. Kendi masamda yanımda olan arkadaşlarım daha enteresan adamlardı, oraya hiç girmiycem :) Ama bu, onlardan pek haz etmediği kesindi. Napiyorsun, ne ediyorsun muhabbetini yaparken masadan uzaklaştılar, sokağın köşesine gittiler, sigara yaktılar, ayağa kalktım, dur ben de bir dal sigara alıp geliyim dedim. Geri döndüm, winston slimimden bir dal aldım, odun olduğu için sigaramı yakmadı, şaşırmadım, elindeki çakmağı istedim, sigaram ilk önce yanmadı, sonra yandı. O an fark ettim, o kadar çok kilo almış, o kadar çirkinleşmişti ki, sormaya bile cesaret edemedim neden olduğunu. Tabi yine çenemi tutamadım, "çok şişmanlamıssın" dedim. Hadi kankasını boşver,o zaten ömrü boyunca şişman kalacak ama bu,şişmanlayarak çirkinliğine çirkinlik katmıştı. "Ya sorma, kebaplar, rakılar, koptuk gidiyoruz" dedi. Normal hayatta zaten imkanı olsa bir Rakı kadehi ile yada bir adana kebap ile evlenebilirdi. Ayak üstü başka ne muhabbet yaptık rüyanın o kısmı yok ancak, hoşçakal derken, "son kez beni görüyorsun, İstanbul'dan ayrılıyorum" dedi. Aaa,neden ne alaka diye şaşırarak hem bunun hem kankasının suratına baktım. Kankası, onun yerine cevap verdi. "Erkek kendi işini kuruyor yea, o yüzden Beyaz Rusya'ya gidecek haftaya." Önce burda başlayıp,sonra neden oraya gitmiyor ki, ya yapamazsa dedim. O'nun verdiği cevap daha ironikti, "Hep baba ile mi olacak bu işler, altında iş yap yap nereye kadar, bizim bobinajları Beyaz Rusya'ya götürcem" dedi. (Bobinaj !?! ahaha) "Dikkat et, herşeyde olduğu gibi bunu da eline yüzüne bulaştırma" diye cevap verdim. O kızgınlıkla, yine bir Cuma gecesi rüyasından, yine bir Cumartesi sabahı gerginiği ile uyandım. Aynı geçen hafta olduğu gibi.

http://www.youtube.com/watch?v=dSKKJUE-RBA&feature=related

ps.Bobinajın ne olduğunu, ne işe yaradığını zerre bilmiyorum.

zamanın sonrasında edit. AHAHAHAH allah belamı versin ya, harbiden şişmanlamış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder