6 Kasım 2012 Salı

Komikmiş

Komikmiş.
Hayır komik değil. 

Çünkü artık iş komiklikten çıktı, iş; benim sana kuklalık yapmama gidiyor. Senin de bundan büyük keyif aldığın aşikar. Bunu biliyorsun, çok farkındasın ve hareketlerimi dikizleyerek hayatımda söz sahibi olabileceğini sanıyorsun. Ama bazı şeyleri mantığınla değil kalbinle yaşaman gerektiğini bilmiyorsun. Bilmek istemiyorsun çünkü inadına garanticisin ve ne yapmak istediğini bilmediğim için itici oluyorsun. Öyle değil bu işler adam. Canın istediğinde çekip gidip, canın istediğinde benim süregelen hayatım üzerinden bana yorumlar yapamazsın. Bu yorumların ile, ikili ilişkimizi yönlendiremezsin. Beni hayatındaki imla hataları gibi görüyorsun, düzeltmekten obsesif olmuşsun. Bunu beni seven birisi nasıl yapar diyorum. Sonra zaten sevmediğini anlıyorum. Benim sevdiklerim, bunu bana zaten yapmaz. Hayatımızı oluruna bıraktığım zamanlarda tekrar seni sevmem için bana cesaret veriyorsun, tabiri bu ise bir parmak bal gösteriyorsun, sonra kalkıp 1 kelimeyle beni kendinden soğutuyorsun, formalite davrandığımı söylüyorsun. Formalite olan biri gerçekten varsa, buna büyük bir istikrar ile uyan sensin. Ben hislerimle hareket ediyorum ancak kalbinle hissetmek konusunda sen yetersiz olduğun için malesef bana yetişemiyorsun. Kafanın içinde dönen ne varsa, bunların hepsi senin yüreğini taşa çevirmiş. Bu durum beni her seferinde paramparça ediyor. Seni bunu yapmaman konusunda kaç defa uyardığımı ben hatırlamıyorum. Herşeyden öte, hayatında bir Kadın mı istiyorsun, bir Beden mi ? Bunu bile bilmiyorum. Komik olan tek bir şey var,o da senin ne yapmak istediğini bilmemen. Bana bu şekilde davranmaya devam ettiğin sürece komiklik kontenjanını sen zaten dolduruyorsun. Ben de enteresan tespitlerine gülüp geçiyorum artık. Sen kendinle ilgili ne yapmak istediğini karar verdikten sonra benim hakkımda ne düşündüğünü bilmem daha doğru olacak. Çünkü bana ve hislerime karşı bir duruşun yok. Bu durum bana güvensizlikten başka hiç bir şey vermiyor adam. "Ya sev ya da git" demekten başka bir seçenek bırakmıyor.

Gitmek konusunda üstüne yok, bunu sen çok iyi biliyorsun. 

Sevmek ise..... O yere göğe sığdıramadığın gururunu, egolarını, nefret ettiğim kaprislerini bir kenarda bıraktığın zaman belki kalbimizle bunu başarabiliriz diye düşünüyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=FjTB6EG3xGo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder