12 Ekim 2012 Cuma

Gel,aşk,çık gel,bi gün...


Öyle güzel sevmek istiyorum ki seni, bütün yanlızlıklarımı unutmak istiyorum, bütün nefretimi seninle kırmak istiyorum. Bütün kafamın içindeki yalancı ve düzenbaz insanları öldürmek, seni öyle güzel severken, hepsi ile göğüs göğüse savaşmak istiyorum. Bütün o komik ısrarcı hareketlerini seyrederken, boynuna sarılınca o güzle konunu hatırlamak istiyorum. Seni yeniden, yeniden, yeniden tüm inatlarıma tüm düş kırıklıklarıma rağmen sevmek istiyorum. Dünü, yarını, geçmişi, geleceği, iyiyi, kötüyü, siyahı, beyazı, aklıma gelen ve kafamı karmaşıklaştıran bütün düğümleri unutarak, o an, tam da sen benim karşımdayken, seni sevmek istiyorum. Uyanmamak istiyorum, düş görmemek, gözüm sımsıkı kapalı seni sevmek istiyorum. Öylece hayatın bir köşesinde unutulup kalmak, yapayanlız sadece senin vücudunla dolmak istiyorum.

İstiyorum. 
Sadece bende,sen ol istiyorum.

(*) Sıla'nın yeni albümünden Açık Deniz parçası. Yine, yine harika bir albüm çıkartmış bu hatun. Hükümet misali sesi. Yakında parçanın linki youtube'da olur. Çıktığı zaman eklerim. Şimdilik bu parçanın keyfini orjinal albümden sürüyorum...

edit, linki ekledim :)
görsel.instagram/user/orta çamlık/ayvalık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder