16 Ekim 2012 Salı

i love my tattoos

Cumartesi günü Meltem ile iş çıkışı Nevizade'de biraz dedikodu yaptık, öğle biralarımızı içtik, günü erken bitirdik. Dönüşte hadi gel şu tattoo olayını soralım, belki yaptırırım diye Atlas Pasajına girdik. "Woa O,sen misin?" diyerek 2-3 kişi sardı etrafımızı. Bundan önce ki dövmemi Resul yaptığı için ne zaman gelir kendisi diye sordum, akşam gelecek ama biz de ne istiyorsan en iyisini yapabiliriz dediler. Çok komplike birşey değil ama beni anlatan 3 kelimeyi yazdırmak istediğimizi söyledim. Yer olarak şimdi burada yazmıyorum çünkü niyetim biraz ortamı germek :))) Bu yazıdan bahsedince, adamlar "ya sen daha karar vermemişsin ki, yazı diyorsun. Bizim için yazı kolay,10 dakikada hallederiz. Biz sana 15x20 kaç binliralık dövmeden bahsediyoruz. Bizce bu hakkını 3 kelime ile bitirme" dediler. Ben, yok acı eşiğim, yok pin-up kızları bidi bidi bidi derken, sen düşün, karar ver öyle gel diye geri gönderdiler beni.

Lan !? 15x20 dövme nedir? Benim cürmüm zaten 15x20. O dövme benim vücudumu komple kaplar. Gerildim yemin ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder