5 Ekim 2012 Cuma

barcelona is calling

Çok uzun zamandır aklımdaydı şu pasaportu çıkartma işi. Bu sabah bankaya gidip koşa koşa harçtı ıvırdı zıvırdı ödedim. Bunu ödediysem, çıkartmama gibi bir lüksüm kalmıyor zaten :) Pazartesi sabah için de Beyoğlu Emniyet Müdürlüğünden randevu almıştım, başvurumu yapmış olacağım. Destinasyon konusuna da gelince, benim biraz melankoli yönüm ile maskulen kimliğim karıştığında, aklıma gelen ilk yerin Barselona olmasına şaşırmamak gerekiyor. Hayatımın içinde bolca yer alan güzel yemek, güzel içki (dahası güzel ispanyol şarapları) romantizim, tutku, tarih, futbol, müzik, hepsini bir Avrupa destinasyonunda bulabilirdim, burası da Barselona olabilirdi. Çok düşünmeden pasaport işine girdim. Gidiş tarihi yakın zaman şekillenecek. Ama en güzeli Barcelona'da benimle birlikte olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder