29 Eylül 2012 Cumartesi

yeni bir dövme daha

Uzun zamandır aklımda olan ikinci dövme fikrini, başka şeylerin öncelikli olmasından dolayı kafamdan kovup kovup duruyordum. Cuma akşamı, birazda otelden geç çıkmamı bahane ederek, sırf Ordu deplasmanından kaçmak için eve gittim. Israrla Atlas Pasajının içinde dövme ve piercing showroomu açan bir arkadaşın daveti ile evden geri çıktım geç bir saatte. Yanımdaki arkadaş eli boş gitmeyelim dedi, mekana girmeden bir şişe şampanya aldık ve sofistike bir giriş yaptık mekana. Gittiğimizde Film Ekimi için gelenler mekanın içkilerini tüketmişti, bizde soğuk birer Tuborg alarak bir köşede, kalabalığı ve dövmeli gençleri seyretmeye koyulduk. İçeri girdiğimizde bizi karşılayan mekan sahibi, gelin bakalım isminizi yazın,çekiliş olacak dedi. İmkansız oldu,şansım döndü velhasıl yüz küsür kişi içinden dövme hakkı kazandım. Dedim ya, ne zamandır beynimi kurcalayan o iğneli sesi, yakın bir zamanda tekrar duyucam ama gel gör ki, her dövme yaptırmak isteyen gibi kafamda deli sorular, nereye yaptırsam mantığında dolaşıyorum son 12 saattir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder