28 Eylül 2012 Cuma

Christ loves me


Geçen hafta gecenin ikisinde Taksim'den eve yürüdüm. Harbiye Caddesi biraz alengirlidir, bilen bilir. Travestilere bulaşmadan evin sokağına döndüm. Dolapdere'ye inen merdivenlerde, evin anahtarını çantamda aradım, buldum,çıkardım. Apartman kapısına yöneldim. Sırtımı çevirdim. Seçtiğim anahtar ile tam hamle yapacakken, omzuma bir el dokundu. "ananıskm anahtar ile adam öldürmek suç mu acaba?" derken, yüzümü döndüm. Belki bir Emenike, bilemedin bir Eto belki de Keita gibi bir çocuk, 3 adım geriledi beni ürkütmemek için. Bir saniye sessizlik oldu. Karanlıkta parlayan beyaz dişlerini ölümüne kıskandım. Ardından dedi ki "God said, Jesus Christ loves you so much. Please love him". Ben de salak bir gülümseme ile "Thank you, love him too" dedim. "Goodnight, bless you", thank you, thank you" dedi ve yukarı ellerini açtı, yalvararak gitti. Galiba inancımla ilgili Dolapdere Caddesinden bir mesaj getirdi ama ben anlamamış da olabilirim.



görsel:deviantart

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder