10 Ağustos 2012 Cuma

düz adam

Ne zaman bir askere gidecek olan dostumun, neresi çıkacak acaba heycanını yaşarken, geçmiş zamana az küfür etmiyor değilim. Neyse,hayırlısı olsun Caner adına. İyi dileklerimizi hep birikte eksik etmeyeceğiz. Hatta izmir olursa, söz lan kordon da bira içicez dedim. İzmir çıkmasını istediğimi söyledim, içimden aslında istemiyorum. Çünkü oraya gönderdiklerim geri dönmemeli, işin raconu bu. İzmir'e gittiğin zaman geri dönmeyeceksin, orada bir yerde kaybolacaksın. Geleceksen bile ruhunu kaybedip geleceksin. Sonuçta Caner'in geri dönmesini istiyoruz biz, değil mi?

Bugün çok severek gittiğim bir mekana (ismi lazım değil) bir şikayet e-maili döşedim. Çünkü böyle güzel konumlu mekanların ağzına sıçıyorlar aptal işletmecilik anlayışları ile. Bir kez daha bilinçli,deneyimli ama küstah müşteri profilinin içini doldurdum gönül rahatlığı ile. Küstah demek zorundayım çünkü birilerinin orada bunu kaale almasını istiyorum ısrarla.


Bugün bizde konaklamayan ama nasıl olduysa içeri girip, masama yolu düşen İspanyol 2 misafir, İstiklal caddesini arıyordu ve çeşitli klüplerin ve restaurantların olduğunu anlatarak, yön bulmaya çalışıyorlardı. Kötü ingilizcelerine rağmen yön tarifi konusunda anlaşmakla kalmayıp, Gay ve Lezbiyen Club arayışı içinde olduklarını anladım. Canlarım benim, doğru adrese geldiniz dedim. Bir kaç güvenli ve popüler mekan hakkında samimi bir sohbet ettik ayaküstü, kartımı da verdim ve uğurladım. Müessesemizden bir tane de Timeout İstanbul İngilizce Ağustos baskısı verdim ellerine, alın bunu okuya okuya gidin, sizi başka yerlere davet eden yabancılar ile muhatap olmayın dedim. Gay-friendly bir misafir ilişkileri yetkilisi olmaktan hep gurur duydum. Sonuçta cinsellik evrensel bir kavram. Bir de adamları seviyorum abi, zor beğenen ve kaliteyi seven adamlar. Nereye gitseler aynı. Çünkü , günümüzde düz adam olamayanlar erkeklikten bahseder oldular. Ama beceremiyorlar bu işi.


zamanın ilerisinden edit : Caner, Tokat'a gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder