2 Temmuz 2012 Pazartesi

Lacivert


Birer şezlonga uzanmışız. Hafif sıcak bir esinti. Saçlarım hala ıslak. Avuçlarım kuru. Sıcaktan ayaklarımızı kaynar kumlara dokunduramıyoruz. Bir elin şezlongdan dışarı çıkmış, güneşe dokunuyor parmaklarının uçları. Gözlerin kapalı. Şemsiyenin altına düzensizce attığımız boş bira şişeleri güneşin altında parlıyor. Gözlerimi ben de kapatıyorum ve yüzümü denize dönüyorum. Bir esinti daha geçiyor yanımızdan. İçimden saat 11.00 olmalı diye geçiriyorum. Sol gözümü hafifçe aralıyorum. Küçük dalgaların yaladığı ıslak kumların ardından o kocaman lacivert boşluğu görüyorum. Doğruluyorum uzandığım yerden, yanına geliyorum. Yaz güneşinin altında bile özlüyorum seni ve ellerim; tuzlu suyun pürüzsüz teninde bıraktığı izleri takip ediyor. Nemli soğuk saçlarımla, başımı sessizce göğsüne yaslıyorum.
 

görsel: (stockimage)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder