30 Temmuz 2012 Pazartesi

kaşarlı rüya

Rüyamda bir abim var, tip olarak cem yılmaza benziyor, hatta o da olabilir ve bu yetmiyormuş gibi, bana diş geçirmeye çalışan bir de abimin eşi var. Car car car konuşurken, bana "sen hiç ikimizin adına dua ettin mi hhheeeaaa söylesene? diye çemkiriyor. Ben de ona dönüp " biraz daha konuşmaya devam edersen şimdi gebermen için dua edicem" diyorum ve uyanıyorum. Oda çok sıcak, Meltem'in ise gözlüksüz yastıktan aşağı düşmüş başı bana bakıyordu. Onu uyandırmadan, okkalı bir kaç küfür savurdum.

Hayatımdaki vasıfsız adamların çoğu ile ilişkilerim bitmişken, bunların gölgeleri ile rüyalarımda uğraşıyorum, kendileri yetmiyormuş gibi karaktersizlikten küflü kaşara dönmüş hatunları bitmiyor , bitemiyor bir türlü arkadaş!

Galiba alter-egom çok dindar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder