21 Mayıs 2012 Pazartesi

düş-ler

Sabah birkaç saniyeliğine ayfon dört es im oldu. Nasıl mı? Benim mükemmel ve saçma rüyalarımdan bir kare yine çıkıp geldi. Şöyle ki, kendime ikibin yüz liraya aldığım ayfon dört es 'i kutusundan çıkartıp sarja takıyorum. Ama model bildiğimiz modelden değil, ön kapağı kızaklı bir ayfon alıyorum. Babam geliyor yanıma, soruyor; "bu ne?" "Ayfon baba" diyorum. "Nasıl ayfon bu ya" diyor. "Çin malı ayfon diyorum."

Uyandığımda ise hala kaydıraklı bir kapağı olan ayfonum var sanıyorum. Heyecanlanıyorum lan ben telefon mu aldım diye, ki telekomünikasyon konusunda minimal hayranlık ve tecrübeler ile sabit bir insanımdır, ayılıyorum ve alarmın çaldığını fark ediyorum.

İçim rahatlıyor.....

Kaydıraklı ayfon mu olur amk.
Rezillik.

http://www.youtube.com/watch?v=Z2AxFPN63Cs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder