23 Nisan 2012 Pazartesi

1 gelen arama

Hüznün ve hayal kırıklığının sesini duymuştum çok daha önceleri. Yada telefonun diğer ucundaki tükenmedim ben çığlıklarını. Ama bu sefer telefonun çalmasını hiç istemedim...1 gelen arama. açmakla açmamak arasında kalmak. Daha önce başka sebepler için paylaştığımız bitmişliğin üstüne, o sesi duymam gerekiyordu belkide. sadece cevap verdim her zaman ki gibi, ses kayıptı, sanki başka şehirden geliyordu, başka bir adam gibi. Yoktu, yorgundu. Uçmak üzere yada sönecek gibi.

Sonra kapattık. Böylesi daha iyi oldu.
Emin olduğum bir şey daha oldu bu konuşmadan sonra.

Onu da başka yazıda anlatırım...

http://www.youtube.com/watch?v=O7W0DMAx8FY&feature=relmfu


p.s kanya west'in yaratıcılığını bu kısa filmde keşfettim. linkin hepsi seyredilmeli, çok başarılı. müzikler harika. batı müziğini popüler r&b ile yorumluyor.bb ye sevgiler,tşk lerrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder