22 Mart 2012 Perşembe

kuru fasulye

Bir gün önce seninle telefonda konuşurken ne yediğini sormuştum, çok büyük keyifle kuru fasulye yediğini anlatmıştın. kuru fasulye kadar gereksiz bir yemek daha bilmiyorum. hiç olmasa, hiç pişirilmese, eksikliğini hiç hissetmem. Zaten sevmediğim gibi, piştiği zaman aç kalıyorum.  Ben de sana nispet yaparcasına, mantarlı tavuk sote yediğimi söylemiştim. Ki, sen ölümüne mantar sevmezsin. Aradan sadece 24 saat geçti ve bugün personele öğle yemeği için indiğimde karşıma çıkan yemek; kuru fasulye oldu. gerçekten nalet bir tesadüftü bu ve hatta sana hemen mesaj attım. Bu durum karşısında çok eğlendin, işin komik tarafı akşam da aynı yemeğin verilecek olmasıydı...

Gereksiz bir kuru fasulye yemeğinden nerelere geldim ya.
Ben başka bir şey yazacakken.

...

Canımız istediği zaman, eğlenip mutlu olabiliyoruz ya? işte, ben bu anları kuru fasulyeden çok daha fazla seviyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder