5 Mart 2012 Pazartesi

kahveler orta olsun

Gerçekten çok işimiz var. Öyle çok işimiz var ki, şuan hemen şuracıkta gitsem atsam kendimi aşağıya, yeridir. Bazen bu kadar zorluk içinde ayakta kalmayı başarmışken, ufak tefek değişlikler hayatımı alt üst ediyor.

Yeni bir evim var ama hala girebilmiş değilim içine. Lanet yeni ev işleri ve taşıma işleri beni kendimden soğutuyor. Dün akşam sana da anlattığım gibi, bu şehirde yoktan var ettim, varken yok ettim her şeyimi, evimi eşyalarımı, seni, arkadaşlarımı.. ama şimdi, her şey düzenli olacağı yerde gözümde öyle büyüyor ki.

Öyle karşımda oturdun bütün gece.

Yüzündeki kelimeleri aramaya devam ettim. Gözünün içine bakmaya çalıştım.

Baktım da bir ara. Oradaydın. Çok uzun zaman sonra karşımda oturuyordun.

Orta şekerli 2 kahve söyledik.

http://www.youtube.com/watch?v=qxVpVnjdv2A


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder