11 Şubat 2012 Cumartesi

izninizle gitmek istiyorum

Bu başlığın ilk kelimesi olan izninizle'yi yazacak bir karaktere hiç ama hiç sahip olmadığımı biliyorsunuz. Başına buyrukluğumu ayaklar altına alacak o kelimeyi yazmış olmam, gerçekten hayatımda bir şeylerin ters gittiği mesajını vermeye çalışıyor. Geçen bir dostun benden istemesi üzerine karaladığım bir kaç sayfa yazının; ikimize ait hayatların ve bu hayata ait gerçeklerin sapır sapır ortaya çıkmasını kaçınılmaz kıldı. Ben gerçekten o kadar etkilendim ki, bu edebilik içinde rahatça ölebilirdim. Yalnızlıktan ruhlarımızın bittiği doğru. Etraftaki bedenlerin içinde elle tutulan gözle görülen ruhlar, uçup gitmiş, ben ve sevdiğim insan bu ruhları bir bir aramışız. O bulamamış ve pes etmiş. Tüm bu haspa hayat meseleleri içinde insanların gözünün içine bakarak karakter çözme yetilerimizi keskinleştirmişiz. Ama bu yeteneğin bu saatten sonra bize bir faydası yok çünkü O; çürük bedenlerin dünyasında kendine güzel bir yer buldu. Ben de izninizle gitmek istiyorum. Daha fazla onunla kalamam.

http://www.youtube.com/watch?v=RUDc1frz22E&ob=av2e

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder