16 Ağustos 2011 Salı

dört saniye

bu hayat, imkansızın üstüne oynadığımız bir kumar.

şöyle bir geriye dönsek, baksak. belki güzel bir kaç oyun buluruz hayatlarımızda. hislerimizi biraz bastırsak, çiçekli sokağın ardındaki çiti bile görebilirdik. şu zamana kadar, kafanı kaldırıp da, orada tam karşında batan güneşin tonlarını hiç bilmediğini düşünüyordum. ne acı.

tam bunları anlatacağımı düşündüğüm bir sırada, hiç bilmediğim bir ortamda sana geldim. gölgeler aynı sen. bir nefes alıp içeri girdim. etrafımdaki türlü insanları gördüm. mekan çok kalabalık değildi, aslında bir başınaydık orada. hiç kimse bizi beklememişti hayatlarımızda, mutluluğun hesabını, masaya daha gelmeden zaten ödemiştik. karşılığında ne aldığımız önemli değildi o saatten sonra. aklı boşalmış adamları bir bir öldürmüştük içimizde. emin olduğum tek şey, köşe bucak kaçtığımız bazı gerçeklerdi. bana benzer birini gördün, ayağa kalktın sarılmak için. ama sanırım o da bendim.

aklımızdan geçenleri hiç bir zaman konuşamayacağımız bir 4 saniye vardı şimdi ortamızda duran. beni gördüğün an idi. aslında yapmamız gereken tek hamlede sarılmaktı birbirimize. benim sana bilmem kaçıncı sorularımı tazelerken beynimde, asla ama asla cevap bulamayacağım soru neden orada olduğundu. ama işte her şey bu 4 saniyede oldu. kafanı kaldırdı ve beni fark ettin. masadan sıyrılıp ayağa kalktın. bakışlarımızın aynı noktada birleşmesi ile birbirimize sarılacağımız o ara tam tamına 4 saniye idi... Bora, o çok sevdiğimiz denizin rengine, Bodrum'un kokusuna ve hatta geçen zamanlara bedeldi bu 4 saniye. eşsizliğin mükemmelle karşılaşması, unutulan heyecanlar, terkedişler, olmayan kavgalar, bitmiş aldatışlar, sokaklarımıza gizlenmiş hayatlar, bilmediğimiz gerçeklerdi. Elimizden alınmayı bekleyen umutlar, küfrettiğimiz sabahlar ve belki de temizleyemediğimiz kaderimizdi o 4 saniye. o 4 saniye yıllardı.

sayamadığımız kadar çok yıldı.

sarıldık birbirimize.

ve anladık ki, 4 saniye ne kadar gerçekse, biz de, bir o kadar büyük bir yalandık.


http://www.youtube.com/watch?v=nT2rtVXhcpw

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder